Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #18  
Vanha 16.09.2015, 21:27
ukkonen7:n Avatar
ukkonen7 ukkonen7 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 31.12.08
Sijainti: Heinola
Viestit: 641
Perusasetus

Minulla on edessään moinen lukko kanssa ja meinaa olla koko ajan päällä vaikka ei ole väännätystä päällä, onko se ihan normaalia. Eihän se nyt paras mahdollinen lukko sinne eteen nyt ole mutta semmoinen nyt kuitenkin. Jossain vaiheessa vaihdoin muistaakseni TML vetarit eteen ja alkoi ääntämään ja huomattiin että lyhyempi vetarit oli 5mm liian pitkä ja painatti ristitappiin, otettiin 5mm pois ja hiljeni. Nyt vielä pitkäpuoli lyhentämättömänä mutta ei kyllä äännäkkään mutta voiko lukon jatkuva päällä olo johtua jos se toinen puoli nojaa sinne ristitappiin?
__________________
ei surulla rajaa kun suzukilla ajaa
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Suzuki samurain etuperän lock-right ongelmia ja kysymyksiä I.I Tekniikka & Jutustelu 5 31.07.2012 21:19
Suzuki Jimny Quick Lock / Lock right 1510 poskiratas ongelma Smäkä Tekniikka & Jutustelu 0 29.09.2011 23:17
suzuki huolia sutsuki410 Tekniikka & Jutustelu 7 08.09.2008 21:10
Kattolämmityksen kanssa huolia... FinnDRZ Chit-Chat 5 06.02.2007 07:44
M: Lock Right (Qvick Lock) LJiihin tai Hiluxiin Rassi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 19 14.06.2006 11:46


Sivu luotu: 03:38 (GMT +2).