![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Hienoa et tulee mielipiteitä,ajatusta sit kirjoittamille ei aina niin syvällisesti... Jos sulla moottorin lämpö on 92 astetta ni öljyn lämpö voi olla juuri kuten sanoit,mutta kai säkin ymmärrät et jos moottorin lämpö nostetaan 120 ei moottoriöljyn lämpökään pysy enää siinä 120 vaan saattaa nousta heittämällä ajatellen 160-180. toinen juttu,veden kiehumispiste on todistettavasti se 100.. nyt joku viitseliäs joka heittäis kattilaan 50/50 vesi/ klygooliseosta keittolevylle mittarin kans ja huolehtii siinä sivussa ettei mittarin anturipinta koske muualle kuin nesteeseen. siitä saataisiin absoluuttinen kiehumispiste perus jäähdytysnesteelle,minkä ylise moottorin lämpötila ei voi nousta särkemättä sitä, Jos seos kestää 110 astetta kiehumatta,sillon uskon sun satalankun tarinan ![]() JA,mä sitten ymmärrän sen,että särkyminen johtuu kiehumisen johdosta nesteen poisumisesta järjestelmästä,minkä jälkeen ja syystä moottorin lämpötila nousee hetkellisesti vaik esim 300 asteeseen. Jotta tästä mielenkiintoisesta minulle uudesta epäneste topicista ei muodostuisi minä vastaan muut OT topiccia,jäänkin nyt mielenkiinnolla seuraamaan ja odotteleen ensimmäistä ennakkoluulotonta joka laittaa litkut kiertään ja kertoo missä mennään ![]() Avrollahan olikin jo hyvää kommenttia samantapaisesta vedettömästä!
W163 ML 400 CDI Ei ole enää maasturia. Leipäkää maistu enää leivältä.. Viimeksi muokannut G280E : 02.07.2015 17:17 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jäähdytinneste +muut nesteet. | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 04.10.2002 19:13 |