Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 23.06.2015, 20:45
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Viestit: 1.430
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arpe Näytä viesti
Läjässä tuli tarvetta rajoittaa ku garretista menee ilmeisesti öljy paremmin läpi ku orggis ahtimesta.
Alkuperäisellä turbolla pitelee kuumilla öljyillä tyhjäkäynnillä öljynpaineet,mut kolmos garretilla tippuu tyhjäkäynnillä paineet nollaan.
Loppuu öljypumpusta tuotto ilman kuristusta.

jep,tätäkin ajattelin yhdeksi mahdolliseksi syyksi,kunhan hetken viivähdin ajatuksessa.paineen tuloputkessa ei ole rajoittavaa tekijää virtaukselle ennen turboa ja jos ei sitä rajoiteta lähelle alkuperäistä,pumpulta vain loppuu tuotto.
mut eikö t3 ole öljyn "paineesta" riippuvainen,voin muistaa väärin,mut eikö siin ö-paine keskitä akselin..
__________________
W163 ML 400 CDI
Ei ole enää maasturia.
Leipäkää maistu enää leivältä..

Viimeksi muokannut G280E : 23.06.2015 20:53
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
turbon öljyn paluu letkun paikka mihin?? mallu16 Tekniikka & Jutustelu 8 02.06.2011 17:05
moottoriteille90km/h rajoitus 2012? toyota4x4 Chit-Chat 13 28.09.2010 17:50
Öljyn paineet -TIMPPA- Tekniikka & Jutustelu 11 07.01.2008 18:27
Hydraulisylinterin iskun rajoitus? kivinen Tekniikka & Jutustelu 12 25.08.2005 10:48
Öljyn laatuvaatimuksesta.. Vuosimallit 1984-1996 2 19.04.2003 20:47


Sivu luotu: 08:19 (GMT +2).