![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
jep,tätäkin ajattelin yhdeksi mahdolliseksi syyksi,kunhan hetken viivähdin ajatuksessa.paineen tuloputkessa ei ole rajoittavaa tekijää virtaukselle ennen turboa ja jos ei sitä rajoiteta lähelle alkuperäistä,pumpulta vain loppuu tuotto. mut eikö t3 ole öljyn "paineesta" riippuvainen,voin muistaa väärin,mut eikö siin ö-paine keskitä akselin..
__________________
W163 ML 400 CDI Ei ole enää maasturia. Leipäkää maistu enää leivältä.. Viimeksi muokannut G280E : 23.06.2015 20:53 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
turbon öljyn paluu letkun paikka mihin?? | mallu16 | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 02.06.2011 17:05 |
moottoriteille90km/h rajoitus 2012? | toyota4x4 | Chit-Chat | 13 | 28.09.2010 17:50 |
Öljyn paineet | -TIMPPA- | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 07.01.2008 18:27 |
Hydraulisylinterin iskun rajoitus? | kivinen | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 25.08.2005 10:48 |
Öljyn laatuvaatimuksesta.. | Vuosimallit 1984-1996 | 2 | 19.04.2003 20:47 |