okei, selvis sitten minkä takia barbiessa oli ne pultin päät miten sattuu, siellä oli meinaan lirpake kötöstely takanakin, siellähän on käyny asentaja antero ja sillon ollu kiire akselirempan kanssa
mut kyssäri, miten tuo etupanhardi oikeen rokkaa tuossa keksinnössä? miulla on ilmeisesti reijät soikeena etuakselilla, koska tuntuu, ettei pultti kestä kiinni ja siitä seurauksena alkaa melkonen pauke etupäästä. tänään kirrailin toistamiseen sitä ja jotenki ny tuntuu, että kohta se kaipaa kemppiliimaa.. onko tää joku "tyyppivika" korotetussa ZJ:ssä, ettei meinaa panhardin osat kestää toisissaan kiinni, vaikka ne oikeesti laitetaan ihan kiinni asti jos niitä tarttee aukoo?
sitten, mitä muita akilleita tuolla oikeen on? alkaa olla kohtuu sinut jo tuon rakenteen kanssa, mut ois ihan hyvä varmaan tietää sellanen check listi, et mitä tarviaa pitää silmällä, ettei tule ikäviä yllätyksiä jos jotain löystyy tms
nii ja HEI, millanes se on se kääntöpään/pallon irrotustyökalu/systeemi/hommeli eli millai nuo helpoiten saa irti/vaihdettua? veikkaan, ettei miun tuurilla kauaa mene, kun ylä/ala pallot on vaihtokunnossa