Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 31.01.2015, 11:45
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Jos on viskoneliveto tai torseni, voi jotain hajota. Visko ei tykkää yhtään siitä, että sitä rääkätään eri nopeutta pyörittäen, voi ottaa yllättävänänkin nopeasti itseensä. Tuskin jarrudynon aikana, mutta esim. vääränkokoisella varapyörällä ajetaan tiellä muutama kilometri 80km/h -> voi hyvinkin olla entinen visko. Toisaalta esim. Jeepin viskojakoaskeja ei saisi ajaa kaksipyörädynoon, kun on jatkuva neliveto.

Avoimella keskitasauspyörästöllä taasen mitään ei pitäisi hajota, varsinkaan jarrudynossa. Tai jos hajoaa, on se jakolaatikko ollut jo muutenkin tiensä päässä...
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Etuvinssi ja katsastus Porvoon Hilma Tekniikka & Jutustelu 9 09.10.2012 19:18
Snorkelli ja katsastus fintroll Tekniikka & Jutustelu 3 07.09.2010 14:14
Vinssiasennus ja katsastus Patu925 Tekniikka & Jutustelu 7 03.07.2008 15:35
panhard ja katsastus SLehto Tekniikka & Jutustelu 6 14.02.2008 20:49
Levike ja katsastus? Tekniikka & Jutustelu 11 22.01.2006 17:33


Sivu luotu: 14:51 (GMT +2).