![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
__________________
RRC -87 |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Akun (akkujen) siirto takakonttiin niin menee varmaan kun ei ole tuon enempää
painon nousua. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ei varmaan kauheesti apuja aiheeseen, mutta mulla oli aikoinaan vanhakoppanen (70-lukunen 3-ovinen) ranGe, alias stranGe pover, johon oli Oulusa tuupattu GM sukuinen 305 ja TH 400
Leimattu oli ja otteessakin maininta
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#4
|
|||
|
|||
![]() Uskaltaako muistella....
Siis koska Rover-topiikki.... Ja voi olla vanhaa tietoa/muistihäröä
![]() Onko tuo v. 1998 muutoskatsastussäännöt edelleen voimassa? http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/1998/19980779 tuossa max painon lisäys 20%, ja jos yli 10% niin piti kompensoida esim. akun siirtämisellä. -> yli 20% vaati luvan (siis Trafi-"planeetalta", kestää vuoden pari, taikka enemmän...) Siis pitikö vertailumoottori olla aina sama? siis paino,teho ja iskutilavuus pitää ottaa yhdestä moottorista? (taannoin raahattiin yhtä rangen umpirautaista dieseliä, olikohan -70 luvun?, ja painoi varmaan tuplat tuohon 3,5 L kasiin verrattuna) Noista uudemmista koneista ei kokemusta, mutta tuo vanha 3,5 litran kasi juuttuvakurkkusilla lienee aika paljon keveämpi kuin chevyn 305 sb, toki en ole raahannut alumiinikansilla olevaa... mutta veikkaisin että painoeroa on tuplasti liikaa? Taannoin kun pistin BJ-40:hin chevyn 305 sb:n rautakansilla, niin kone oli MUISTAAKSENI pikkasen kevyempi kuin alkuperäinen 3 L diesel.... ja tuo B-moottori on aika raskas... PS. taannoin on katsastettu eri säännöillä, esim. gm 350 dieseleitä.... p.s.s Miksi th-400? 350 olisi varmaan helpompi modata yleis/kilpa käyttöön, ja 700 omaisi pienen ykkösen ja ison loikkarin.... |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
th400 meinasin siksi laittaa ku tuolta saa valmiin adapterin sille http://www.marks4wd.com/engine-conve...and-rover.html ,nyt ku lukaisin tuota uudestaan ni varmaan samalle palikalle menis th350...??täytyy sitte murehtia sitä ku selviää nuo painohommat ja tuo jarruhässäkkä... ja tuo vertailuhomma on MUN käsittääkseni niin että esim.tässä tapauksessa verrokkimoottorina on tuo 4.2l tilavuuden vuoksi ni siitä katsotaan myöskin paino ja teho...
__________________
RRC -87 Viimeksi muokannut JNaukki : 27.12.2014 16:29 |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
tuoltahan toki saa sellaisenkin kitin missä jää tuo zf:n 4hp22 laatikko tuonne mutta järkeilin että se taitaa olla sama vaihtaa suosiolla samantien kun/jos tuon moottorin laittaa.
__________________
RRC -87 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Ladan uusi 1,5 moottori apulaitteineen | MBG | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 23.02.2013 11:15 |
Huuto vinssin moottori ewx12000 24v uusi | Lalli bj40 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 9 | 21.05.2012 19:29 |
Myydään venäläinen bensa moottori uusi GAZ ??? | hb-77 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 21.06.2010 10:55 |
Myydään Mersun Moottori Rangeen | sössö84 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 23.10.2008 14:37 |
Moottori Rangeen? | Arska-tehtaalta | Tekniikka & Jutustelu | 36 | 20.02.2008 23:01 |