![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
Äänestyksen tulos: Homot naimisiin? | |||
Kyllä |
![]() ![]() ![]() ![]() |
23 | 13,37% |
Aivan sama mulle |
71 | 41,28% |
Ei! |
78 | 45,35% |
Äänestäneitä: 172. Et voi äänestää tässä äänestyksessä. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
No jokainen uskokoon mihin sattuu. Mulla kävi oven takana jeesutelijoita. Kerroin, että uskon joulupukkiin ja siitähän se keskustelu alkoi. Mulla oli kuitenkin selitys. Olen nähnyt parhaillaan kaksikin joulupukkia yhtä aikaa ja olen saanut tältä herralta myös lahjoja. Jeebuksesta ei ole ollut muuta kuin harmia. Hänen pelossaan pannaan pikkulapsia, pidetään kansoja vallassa ja tyyppiä ei ole kukaan edes koskaan nähnyt. Jos tämä on syy, miksi ei homot/lepakot saa virallisesti tykätä toisistaan, niin oliskohan aika kieltää koko vitun kirkko ja samalla kaikki uskonnot?
|
||||
|
||||
![]()
Oikeesti ja leikisti, mielipiteitä on monia. Empä oo mäkään ko. kirjaa vuosikausiin lukenut, enkä koskaan läpi asti, mutta uskon että sieltä löytyy tämän elämän ohjenuora. Enemmän pitäisi asiaan perehtyä. Uskontoja ja seurakuntia on monia tosissaan vastenmielisiä ja täysin hakoteillä olevia, niitä ei pidä sotkea tähän sekaan. Kirkko on jo niin sisältä mätä monin paikoin, tommonenkin tuli vastaan: http://www.kotimaa24.fi/artikkeli/en...homosuhteessa/
|
|
||||
|
||||
![]()
Siinä ei ole mitään vikaa, jos kaksi naista rakastelee keskenään, kunhan vain mies on katselemassa.
- Al Bundy -
|
||||
|
||||
![]()
Ja nainen vaietkoon seurakunnassa... UGH!
Ehkä saha oli tylsä, kenties höylä liian terävä... Tiivistettynä en varsinaisesti puuseppäkerhoon kuulu, vaikka vahvan luterilaisen kasvatuksen olenkin saanut... Kirkkoon en ole toviin kuulunut. On kyllä yksi ja sama kenenkään suuntaus, kunhan omani ja painikaverin tiedän. Ja tasapainoinen saateenkaarikoti, on ihan vitun varmasti parempi kuin... No valitkaa itte sopiva heteroperhetragedia. Evoluutiotahan moinen nussii persiiseen, mut eipä ihminen muutenkaan enää sen mukaan toimi, kun ei tuo ison kirjan yksiavioisuuskaan siihen istu... Tosin siihen ei kyllä istu koko evoluutiokaan.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Naimisiin corvette tyylillä... | Riku | Yleiset | 1 | 14.12.2002 12:47 |
Vihdoinkin homot rekisteröidään! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 18:06 |
Homot Kuriin! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 15:34 |
Homot Armeijaan! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 13:57 |