![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
Äänestyksen tulos: Homot naimisiin? | |||
Kyllä |
![]() ![]() ![]() ![]() |
23 | 13,37% |
Aivan sama mulle |
71 | 41,28% |
Ei! |
78 | 45,35% |
Äänestäneitä: 172. Et voi äänestää tässä äänestyksessä. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Montas kertaa homojen kanssa tekemisissä? Niin päivittäinhän niitä kohtaat... Eikö näistä taruolennoista ole ollu jotain puhetta jo koulussa?
|
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Kun tähän nyt tupataan tuota erittäin ahdasmielistä kirkkoa sotkea niin kuinka moni tämän lahkon jäsen käy sunnuntai kirkossa, pitää pääsiäisenä paastoa ja käy vaikka joulukirkossa? No jos et tee tuollaisia niin miten voit vedota lahkon viralliseen propaganda materiaaliin kun et itse noudata lahkon virallisen propaganda materiaalin määräyksiä? Eikö tuo enemmän kerro että olet ahdasmielinen kaveri, mikä peittelee omaa ahdasmielisyyttään ja laittaa sen lahkon syyksi?
Toisaalta myös jos kerran "uskonto" määrää niin mites nämä kiihko muslimit. Sehän on monta kertaa todettu että heidän tulkinta on koraanista, että väärä uskoiset pitää tappaa. Joten päästään siihen että kun heidän uskontonsa määrää näin niin onhan sen oltava silloin ok? Enkä kyllä ymmärrä jos tämän lahkon papeilla on ihan ok panna pikkuisia poikia perseeseen ja tunkee vehjettä niiden suuhun niin yllättäen kun nämä pikku lapset tuosta kasvaa vähän isommiksi (ja tajuavat ettei tuo ole ihan ok) niin se muuttuukin homoiluksi ja se ei ole ok. Tätä hommaa sitten pitää suojella ihan ylintä johtoa myöten. Kenties lahko onkin oikeasti olemassa sitä varten että päästään vaan paneen ihan laillisesti noita pikkulapsia perseeseen. Tuon pitäisi olla rikollista touhua, mutta hei. Uskonto käskee niin ei se voi olla rikollista ![]() Itse lähden siitä että kaikki uskonnot pitäisi kieltää lailla. Aivan sama paneeko Pekka Marttia perseeseen. Se on niiden ihan oma asia. Ihan sama vaikka menisivät naimisiin. Ei se multa pois ole. Veikkaan myös että niiden avioliitot kestää pikkusen pidempään kuin suurimman osan hetero avioliitoista. Nykyään kun on tapana että mennään heti naimisiin ja erotaan viikon kuluttua. Käsittääkseni lahkon virallinen propaganda materiaali sanoo että avioliitto on ikuinen? Tässä taas kustaan omaan nilkkaan kun ei se käytännössä ole suurimmalle osalle. Lahko väittää jotain ja tekee itse täysin päin vastoin.. Onneksi meikäläisen ajatuksia ei mikään lahko määritä. |
|
||||
|
||||
![]()
Jaa? Miun kirkollisverorahoilla ei hinttarit tai muut komeljanttarit kielikoukkua kirkossa ime.
Kirkkoon kuulumattomalle asia tuskin edes kuuluu..... Eli: Jos homoilu leviää kirkkoon niin omalta kohalta veroin maksu loppuu. Ja sunnuntaikirkossa en käy.
|
||||
|
||||
![]()
Eiköhän se ole ollut kirkossa jo vuosikymmeniä.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Enemmän mä olen huolissani noista perheistä missä äiti kiskoo viinaa, isä hakkaa äitiä ja lapsia, eikä lapsista ei välitetä paskaakaan. Noita perheitä on muuten aika paljon. Tuo on ilmeisesti sitten ok, kunhan homot ei saa vaan lapsia? Veikkaan että homot vois olla huomattavasti parempia vanhempia kuin yksikään juoppo. |
|
||||
|
||||
![]()
Lapsia ei kiinnosta koko asia. Kyllä ne on aikuiset, jotka tuosta numeron tekevät.
Toinen asia mikä pitäisi kieltää lailla, on tuon uskonnon pakottaminen alle 18 vuotiailta. Sitten kun on täysi-ikäinen, niin sitten saa valita, meneekö pyhäkouluun ja ottaako maailman suurinta huijausta vastaan. Nyt pientä lasta aivopestään jo kastetilaisuudesta alkaen ja SE ON SAIRASTA!
|
||||
|
||||
![]()
Kyllähän tuo homoilu on pitemmällä aikavälillä luuserien juttu. Kui? Luonnonvalinta toimii, eikä ne lapsia sillä keinoin saa..
![]() Tän avioliittooikeuden(..jos jostain saatanan syystä menee läpi..) saamisen jälkeen tulee olemaan äänestyksessä varmaan jo lähivuosina juurikin "omien" lasten saamiseen oikeus, adoptointioikeus, hedelmöityshoidot, you name it. Ja sittten voidaan kotona "omalle" lapselle opettaa ainoaa oikeaa tapaa elää.. ![]() Ei saatana! Jyrkkä EI!!!! Ja raamattua voi lukea kuin piru.. Valkkaa vaan omaa (sairasta) mieltä miellyttävät kohdat ja kas.. Sehän opastaa tekemään ihan mitä vaan.. Sieltähän löytyy sopivasti kaiveltuna aina juuri se minkä haluaa lukea. Vaikka: "Mene ja tapa kaikki vihollisesi.." Asiakokonaisuudesta irrotetut kohdat on jotain ihan muuta kuin varsinainen sanoma. No, ei siellä missään sanota että, mene ja osta se Tojota. ![]() Kirja on minultakin kokonaan lukematta, mutta siinä on selkeä johtoajatus joka elämän ohjeena estäisi nuo em. lapsiinsekaantumiset, sodat ja muut perseilyt.. Jos tuota ohjetta ei pidä sen tärkeimpänä asiana, niin usko on johonkin muuhun.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Nostan hattua !!
|
|||
|
|||
![]() antaa kaikkien kukkien kukkia vain...
Mielummin mä annan oikeuden jokaiselle itse päättää asiasta kuin oikeuden marginaaliryhmälle kieltää toisilta asioita.
En kuulu kirkkoon eikä minun mielestä kenenkään muunkaan pitäisi kuulua mutta jokainen eläköön niin kuin parhaakseen näkee, ei se toisen onni ole keltään toiselta pois. |
|
|||
|
|||
![]()
Tähän voinee heittää myös sellaisen OT:n että ainakin mun käsittääkseni suomessa "saattas" olla eduskunnalla "vähän" muutakin miettimistä kuin joku vitun hinttien avioliittolaki.
Tietenkin tämä sopii nykyaikaan, että pelleillään joutavan paskan kanssa ja oikeasti tärkeät asiat voikin lakaista maton alle, odottamaan seuraavaa hallitusta joka jatkaa samalla linjalla. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
En olis koko kirkoista mitään kirjoittanut, kun ei se tähän tämän päiväseen äänestykseen kuulunut millään lailla. Siellä vaan tuntui/tuntuu edelleen olevan puurot ja vellit sekaisin, kuten aina. ![]()
|
|||
|
|||
![]()
En vielä päässyt viestiketjun loppuun, mutta mitä tuo "oikeasti" tarkoittaa???
|
|
||||
|
||||
![]()
koska uskonto hommat on vahvasti tässäkin topikissa läsnä :
![]() monta miestä tarvitaan et saa täyden ympyrän?? ![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Näkeminen mihin voisit halutessasi fyysisesti koskea. Se oli pointti tossa että toiseen näistä voit koskea. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Naimisiin corvette tyylillä... | Riku | Yleiset | 1 | 14.12.2002 12:47 |
Vihdoinkin homot rekisteröidään! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 18:06 |
Homot Kuriin! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 15:34 |
Homot Armeijaan! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 13:57 |