Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 03.12.2004, 00:38
Grau Grau ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 01.08.04
Sijainti: Finland.
Viestit: 336
Perusasetus

Jännä juttu tuo ö-pumppu, mistähän tuo sit on? Katoin ittekkin manuaaleista, ja siellä oli vaan tosissaan sisäkkäis pyöräpumppu... Vaan onkohan tuolla sitten käytännön merkitystä?

Yllättävän hyvin tohon keulille saa tilaa ku purkaa syylarin pois, kerrankin näin.

Lisää vaan kuvia, tää on loistavaa materiaalia. Se on hyvä et on joku testi remontoija, tietää sitte kaiken maailman kikkoja ku lähtee ite tekemään <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Chevy 6,5 TD vuotaa öljyt pihalle! Hessu_Hopo Tekniikka & Jutustelu 6 03.01.2008 14:28
Lt 230 porsi.. suolet pihalle.. (rover) kokkolanpoika Tekniikka & Jutustelu 11 15.10.2007 19:57
Taas vaihteeksi TH350 lootasta öljyt pihalle. SamiN Tekniikka & Jutustelu 12 09.10.2007 16:55
Susukin peräöljyt tulevat pihalle Samppa Tekniikka & Jutustelu 23 17.06.2005 21:20
veet pihalle patukasta joker Tekniikka & Jutustelu 18 03.12.2004 21:29


Sivu luotu: 01:53 (GMT +2).