![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Jännä juttu tuo ö-pumppu, mistähän tuo sit on? Katoin ittekkin manuaaleista, ja siellä oli vaan tosissaan sisäkkäis pyöräpumppu... Vaan onkohan tuolla sitten käytännön merkitystä? Yllättävän hyvin tohon keulille saa tilaa ku purkaa syylarin pois, kerrankin näin. Lisää vaan kuvia, tää on loistavaa materiaalia. Se on hyvä et on joku testi remontoija, tietää sitte kaiken maailman kikkoja ku lähtee ite tekemään <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Chevy 6,5 TD vuotaa öljyt pihalle! | Hessu_Hopo | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 03.01.2008 14:28 |
| Lt 230 porsi.. suolet pihalle.. (rover) | kokkolanpoika | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 15.10.2007 19:57 |
| Taas vaihteeksi TH350 lootasta öljyt pihalle. | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 09.10.2007 16:55 |
| Susukin peräöljyt tulevat pihalle | Samppa | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 17.06.2005 21:20 |
| veet pihalle patukasta | joker | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 03.12.2004 21:29 |