![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Ja sehän menee niin että mitä lähemmäs mennään tuota 5 vuoden rajaa, sitä vaikeampi on ostajan todistaa että virhe oli olemassa kaupanteon aikaan. En enää suoraan sanoen ihmettele yhtään ettei tässä maassa ole vanhoja taloja myynnissä juuri mitään suhteessa siihen miten niitä on tyhjillään. Minullakin olisi yksi joutilas mökki mutta en tosiaan uskalla myydä kun tiedän että rakentaja on tehnyt virheitä enkä voi olla varma että olen löytänyt kaiken missä on oiottu...
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
On niin hemmetin monta tapaa tehä remonttia. Varsinkin hirsirunkoisissa taloissa. |
|
||||
|
||||
![]()
Mulle neuvo ammattilainen että vanhasta talosta missä tarvii tehä remppaa niin pura kaikki auki ja tyhjäksi ja sit kaupaksi.kaikki on näkyvissä ja saa ostaja tehä just sellaisen kun haluaa.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mullistaako hallinto-oikeuden päätös autoveron | PIRSSI | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.02.2013 22:51 |
Nimimerkillä haku | bluevan | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 2 | 30.11.2011 13:58 |
Nimimerkillä. Tietämätön kyselee. | Duracell | Chit-Chat | 8 | 16.08.2006 09:23 |
Lottovoittoa odotellessa | JF | Linkit | 3 | 21.02.2005 11:56 |
talvea odotellessa | kumikana | This And That | 3 | 09.09.2003 08:57 |