![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Mulla oli kans suikan etukardaanissa vakionopeus nilviäinen jakiksen päässä. Hyvin pelas tie ajossakin, kun talvella tuli ajeltua napikset varuilta kiinni. Ei ravistanut, niinkuin alkuperäinen ratkaisu teki, koska laatikon päässä oli liikaa kulmaa, perän päässä ei juuri nimeksikaan.
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Kunhan nyt saa lomareissun loppuun ja rojekti kartaanin käsille, niin pitääpä asia ottaa työn alle. Mulla se rojekti on nimenomaan takakartaani. Aika sitten näyttää aiheuttaako nivelelle ylimääräistä ongelmaa palalukko perässä. Mutta sen sitten aika näyttää.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
kardaanin ristikon nipat | Lalli bj40 | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 13.10.2011 01:04 |
miten onnistuu tuplanivel kardaanin ristikon vaihto? | tonnisata | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.09.2011 14:07 |
HJ ohjausakselin ristikon vaihto | osilpi | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 05.05.2008 14:59 |
M: Vakionopeus säädin vaikka huutokaupalla! | MICCOT | O/M/V Muut | 4 | 06.02.2007 09:37 |
Ristikon kuluminen 0-kulmassa? | LaaLaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 10.01.2005 18:01 |