![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Sitten taitaa voida jättää apukuskin puolen navan paikoilleen ja irroittaa laipasta neljä pulttia. Jonkunlainen nosturi olis varmaan hyvä ![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Miten se Helevetin napa purkautuu???
Ei viitsisi ns mennä perse edellä puuhun ja todeta, että turhaa purkamista on tullu tehtyä! Mitsubishi4wd.com-sivustolla oli ohjeita eri remontteihin, mutta sivut on ajettu alas...
__________________
Ammattilainen taitaa, insinööri tietää, diplomi-insinööri taitaa tietää... http://rahti4193.kuvat.fi/kuvat/ |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Jos automaatti napalukot niin se napalukon kansi pois ja vetarin päästä lukkorengas, sen jälkeen vetari lähtee navasta.
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Millanen se lukkorengas on, on menny viikko enempi ja vähempi takkuisasti!?
Takaperän kans meni aikaa enemmän kun tarpeeksi, mut onneks on sairauslomaa 31.7 asti, tosin 26.5 TYKS:in lisäkoilaukseen siinä menee jokunen päivä... Nyt osais melkein silmät kiinni purkaa ja kasata takajarrut, kun 2:sta perästä ja osista rakenteli yhdet... Tosin ekalla kertaa meni automaattisäädöt väärille puolille, "muutaman" oluen vika! ![]() Pahempi ongelma meinasi tulla kardaaninlaipasta, pitkän jako on eri kun pätkän ![]()
__________________
Ammattilainen taitaa, insinööri tietää, diplomi-insinööri taitaa tietää... http://rahti4193.kuvat.fi/kuvat/ |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Vaikka ois manuaalist, niin sen vastinlevy on kiinnitettävä sen lukkorenkaan alle. Näin ainakin omassa Pajerossa, jossa noi neekerimallin nappikset (manuaaliset orginel).
Tuossa mallia; https://www.google.fi/search?q=lukko...07%3B133%3B133 .... Ja siis isompi ku ei oikeesta kuvaa nyt äkkiä löytynyt. Siin alkuperäsessä on ne päät viistetty ja mukavat ottaa irti. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Löytyihän se sieltä, kuivuneen vaseliinin seasta!
Nyt samalla vaivalla, kun auto on nosturilla ja itsellä on "luppoaikaa", napojen purku+puhdistus+uudelleen rasvaus... Miten rasvarin rasva mahtais käyttäytyä noissa automaateissa, NGLI 00 tai 000-luokituksella oleva?
__________________
Ammattilainen taitaa, insinööri tietää, diplomi-insinööri taitaa tietää... http://rahti4193.kuvat.fi/kuvat/ |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Se talvivassu on varmasti ainaki riittävän notkeeta.
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
pajeron etuperän nivaan | waffen | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 26.12.2013 15:27 |
Myydään -89 pajeron ovet | Eemeli2006 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 23.01.2013 15:36 |
Annetaan Pajeron -89 takakitkaperä | axu87 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 06.05.2012 18:42 |
Pajeron korin irroitus | kartsa84 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 29.04.2008 13:57 |
Pajeron Startin irroitus? | offipete | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 22.02.2007 21:34 |