Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Esajas
Niitä kuormaventtiileitä ei kaikkissa ole.
Ilmauksen ajaksi otetaan se anturi irti jakoblokista. Siellä on sisällä semmonen jousikuormitteinen mäntä joka heilahtaa toiseen reunaan ja anturin nokka ei päästä sitä takasin keskelle. Sama jakobloki kuin volvon henkilöautoissa.
Muistaakseni ilmausjärjestyksellä oli merkitystä myös. Land Rover puolelta taisin sillon löytää ohjeet.
Esa
|
Ilmankos oli vaikeuksia saada jarruihin tuntoa kun oli koko järjestelmä ollut tyhjänä. Yritin tosiaan imeä alipaineella nippojen kautta, mutta ilmaa jäi vielä. Arvokasta tietoa, kiitoksia!
On muuten ikävän mallinen auto kun toi ei oikeen tahdo mahtua 2-pilarinosturille, akseliväli niin lyhyt ja runko hullun korkeella ettei saa talloja oikeen mihkään väliin. Täytys rakennella joku kehto alle mistä nostaa.