![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() välihommina mietin tuollasta imusarjaa koneeseen, sitten kun tulee ajankohtaseks megan istuttelu. Suuttimen paikat olis varmaan paremmat lähempänä kantta, mutta tulee hiukan ahtautta. Tietenkin jos veis kotelon venakopan toiselle puolelle pitkillä imuputkilla... Tuli tuon takakardaaninkulman kans mietittyä että kuinkahan mahtais audin nelikon kardaanin vakionopeusnivel kestää tuossa volvo käytössä jakolaatikon päässä. Pari sellaista vääntynyttä audin kardaania jääny nurkkaan 1,8t ja 2.5 tdi malleista, kaippa ne volvon huikeen hitaanpuolen väännön kestää. Lähinnä se mitä murtokulmia kestää, onkos joku kokeillu?
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Ite rakentelin tommosta imusarjaa aikanaan alku innostuksissani ja ois varmaan toimiva mut putket pitää olla jollain kumi letkuilla että saa katkastua lähinnä öljy huollon osalta ja venasäätöjen takia, lisäähän tuo pitkä imusarja alavääntöä, joo olise omegan simpukka mikä pyöri väärään suuntaan, en kannata itse tuota simpukan pilkkomista kun on aika työläs hioa sopivaksi tuohon runkoon, varsinkin hj simpukka kun on lyhyemmällä putkella kun omegan ei meinaa saada rungon sisäpuolelta kiinni millään eikä kiinnitys pisteitä oikeen ulkopuolellakaan ole uskon että tulee tukevammaksi kun loveaa sen runkoon,
kun viellä miettii siltä kantilta jos ja kun se simpukka hajoaa niin taas hioo simpukan sopivaksi reikää nähden oli tosiaan kammo duuni laikata nuo simpukat sopiviks, Kiva kun muutkin rakentaa autoja joihin ei voi ostaa valmiita bolt on paloja meinaan voidaan sit nauraa kaikki yhessä virityksille ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
joo tarkotus olis tuo imusatsi tehdä katkaistavaksi jollain laipalla jos sen vetää koneen yli. Kumiset imuputket vaatis jonku jäykisteen ettei vedä lyttyyn alipaineella. Kaverilla on samaan tyyliin rakenneltu imusatsi eri laitteessa ja on villin näköinen kun kumiputket vetää lontolle ja palautuu (on tosin rautaputket sisällä, mutta hiukan löysää) kaasun mukaan. Täytyy varmaan sitten etsiä toinen simpukka ja arkistoida omegan ohjaus muiden romujen sekaan. Lainaus:
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
taas vierähti viikonloppu ja jotain saatiin jopa aikaseks. Volvosta tuli noita jarruja ilmailtua vähän paremmin, tuntuu olevan harvinaisen ikävät ilmailla. Alipainepumpulla kun imi nippojen kautta niin aina vaan tuli ilmakuplia, nyt ehkä alkaa oleen vähän paremmin tuntoa.
Sähköjä sain kans hieman perattua. Maadotusvikaa suurimmalta osin sekä hapettuneita liittimiä. Nelivedon katkasija ja sen johdot on piilossa. Katkasijaa ei ole ja johdotkin on josain, toi kytkentäkaavio nyt hiukan avittaa vielä kun olis noi johdinnumerot... Kummakkos tuos on nuo nelivedon jarrupaineen tunnistimet, ohjaamon vai syylärin tunnelin anturit?? Valot ja vilkut löytyi sentään, eli periaattees vois lähtee koittaan maantielle koekilpien kera ![]() Pakko oli käydä hieman lähimettikös koittamas että hakee jouset ja kiinnitykset paikkansa. Ensimmäistä kertaa tuli ajettua Volvolla sulanmaan aikaan, ihan näppärän kokonen mettässä pyörimiseen, outoa vaan ajella kun ei ole keulaa ja etupyörä kulkee persiin alla ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Löytyykö C202:sta jottain noin nykyaikasen kuulosta...kyllä mun valpin neliveto menee päällä ku repii lyhyemmän vaihdekepin oikeaan kohtaan. Jottain eroja siis tekniikan puolella C202 vs L3314. Päällisin puolin kumpanenki yhtä rumia ! ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Mun C202:ssa meni neliveto nopealla puolella katkaisijasta kojetaulussa. Se ohjaa alipainekelloa, alipaine pitää nelivedon pois päältä. Pikkupuolen ku laittaa kepistä, niin neliveto menee samalla päälle. jarrupolkimen yhteydessä painetunnistin, tarpeeks kovaa ku polkaisee niin menee neliveto päälle. Jos autossa on vapaanavat kannatta piuhat kytkee sitten ettei tee tätä.
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään volvo c202 | SAMROCK | O/M/V Ajoneuvot | 19 | 10.09.2012 13:16 |
Annetaan volvo c202 | jeepisti | O/M/V Muut | 0 | 22.08.2009 19:10 |
volvo c202 | tjl | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 07.10.2007 17:48 |
Volvo C202 ? | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 20.03.2006 17:19 | |
M:VOLVO C202 | O/M/V Muut | 0 | 11.10.2005 19:42 |