![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Cossumiehellehän pitäs olla laakeri ja ristikkojumpat ja muutki "pikkurenpat" tuttua koneen pe iltasen täysremontinki tekemisen suhteen tuttua ja ns normi perjantai-ilta ![]() ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Vaan oliko tuo seurausta jostakin? jos ei, niin aiheuttiko tuo mahdollisesti jotakin johonkin muaalle?
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Itsellä oli lj70 samat ongelmat niin homma korjaantu sillä kun laittoi alustaan uuden pusla sarjan kokonaan etu akseliin kuskinpuolen riipukkeet puslat oli ainakin 2/3 sellaisia että puuttu kokonaan se sisäkooli sieltä
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Bravo, olit oikeessa!
__________________
Emmie tiiä |
#7
|
|||
|
|||
![]()
L200 mitsu teki samaa. Kardaanin tukilaakeri oli riekaleina. Uusi osa maksoi 60e ja asennukseen meni 40min kun työkalut oli tunnetusti hukassa.
|
#8
|
|||
|
|||
![]() Öh..
Aika jännä et ratti vipajaa vaik tukilaakeri rikki,no kai se senki voi tehä. Semmonen omituisuus on joskus tullu eteen et ku etukardaanin luistiin ruuttaa liikaa rasvaa ni hetken aikaa tutisee ratti ja koko keula,ja hetken päästä asettuu. Mut noin nyrkki sääntönä et kaikki mikä on rikki ni uusiks ku joutuu kuitenki koht uusimaan. Nuuka mies voi vaihtaa osan kerrallaan,eihän sitä kartaania kauan irrota. Ensiks pidä napalukot auki et varmistuu ettei johdu etupään vetovehkeistä,sit ihan nippeli tietona et etupään vipatukseen vaikuttaa kans ohjaus iskarin kunto,sit simpukkaa voi kiristää jos on välystä,seki vaikuttaa.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä. |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Monesti vaan nuo viat ei korjaannu vain yhden vian korjaamalla.
Esimerkki (näin voi myös käydä): ristikko jumittelee (ei kummoisia oireita) -> tukilaakeri kärsii ja lopuksi porsii(kunnon oireet alkaa). -> Asentaja vaihtaa rikkinäisen tukilaakerin, taas mennään kunnes kohta taas tukilaakeri porsii. Jos on joku vika niin kannattaa korjatessa miettiä mikä mahdollisesti on aiheuttanut vian niin ei tarttee kohta taas "korjata" ![]() Tästä syystä tässä on monikin koittanut arvon OP:tä neuvoa josta hän meinas vetää herneet nenuun. |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Eiköhän tää ole loppuun käsitelty kun vikakin jo löyty.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
-98 hilux ravistaa | antton077 | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 20.10.2011 20:53 |
hzj ravistaa | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 13.03.2010 12:07 |
suzuki ravistaa | jussukka85 | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 02.02.2007 15:39 |
Mikä vikana hilux ravistaa? | kumhan | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 08.01.2007 13:01 |
Nelivedolla ravistaa | dieselmoottori | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 25.09.2006 17:18 |