![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
.................................................. .................................................. .......C...D
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
oliko tässä nyt eri alakerta pumppu ym ja kansi vanhasta?
jos niin joku on voinut laittaa pumppuun nokkalevyn 180 astetta pieleen. helpoin kokeilla kääntää pumpun merkki suoraan alaspäin.
__________________
Suzuki Jimny 1.9TD |
#3
|
|||
|
|||
![]()
edestä katsottuna putki tulee vasemmalle ylimpään lähtöön...
koko kone on sama kun ennen! vain uusilla osilla kasattu.. mutta tuo nokkalevy homma voi silti olla mahdollinen!! sillä pumpun pyörässä on itse tehtyjä tussmerkkejä useampikin!! täytyy tänään heti koittaa kiepauttaa pyörää pyörää pyuoli kierrosta!! |
#4
|
|||
|
|||
![]()
kyl se siihen viitais, kun tuo kääntäminen ei vaikuta.
__________________
Suzuki Jimny 1.9TD |
#5
|
|||
|
|||
![]()
ja siinä nokkalevyssähän se syy nähtävästi oli!!! ei tullut itsellä mieleenkään vaikka niitä itsetehtyjä merkkejä siinä katteli! tuhannet kiitokset tuosta oivalluksesta!!!
![]() KIITOS KAIKILLE PÄHKÄILYYN OSALLISTUNEILLE!! |
#6
|
|||
|
|||
![]()
ok, hieno homma
![]()
__________________
Suzuki Jimny 1.9TD |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
E: huppista näköjään vastailin jo luettuani vasta ekan sivun ja vaustaukset löytyikin jo ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mikä mättää mailissa | -MAKE- | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 12 | 03.10.2008 14:09 |
Mikä mättää Patrollin etuperässä? | SKO | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 28.06.2006 09:07 |
Mikä tässä sivustossa mättää ? | JariM | Chit-Chat | 13 | 18.11.2004 14:44 |
2.4 td toyota joku "mättää" paineen nostossa | jjtp | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 04.08.2004 13:58 |