![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() jospa se kuusankoski kohta luopuis siitä upm:n entisestä sisun vetomestarista ![]() olis neliveto ja ainakin tuhdit akselit.. eikä olis kaukana hakea. ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
Tulee vaan turhan painava, jos järeetä akselia sinne tarjoaa. On kuitenkin kevyt auto muuten. Tai jos siitä ei oo haittaa ja kovin upottavalla niitä terveisiä toimittele.
|
|
||||
|
||||
![]()
Mie oon kuullu juttuu, et monet on käyttäny volvoissa sellasia salisburyn porttaaliakseleita? Niitä löytyy vissiin mm. Tojotista?
|
|
||||
|
||||
![]()
niii? eikäkun tässähän on se idea siis että mulla on 2 volvoa = kuudelle akselile paikat mutta omistan vain 1etu+2taka akselia.
ja sentakia kyselen. ja ajattelin että jos taakke sitten telat ja jottai puunajo suohiippailu juttuja sitten varovasti. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Telat koko matkalle?
|
|
|||
|
|||
![]()
2,5T Rockwell x3...
![]()
|
||||
|
||||
![]()
http://www.nettikone.com/muu-merkki/valmet/1230814
Tuossahan ois ollu edullisesti pari rockwelliä. Liekkö menny kaupaksi? |
|
||||
|
||||
![]()
eekäku taakke sellaiset puolitelat tarvittaessa ennen metsään menoa.
mutta olisi paljon helpompi siirtää sinne metsänreunaan ajamalla.. Vähän tää on tälläista puolitotista tää suunnittelu. mutta kun ei se akseliton volvokaan paljoa "hyödytä" |
|
||||
|
||||
![]()
Ponttoonit?
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() EDIT: siksi just 306 kun siinä on tiheämmät välitykset offihommiin ja toisaalta loppurovi on pitempi ja kantavuutta/kokonaismassaa enemmän jolloin kantavuudesta ei tule ongelmaa. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Hiukan mallista riippuen toi vetomestarin etuakseli painaa n. 700kg ![]() Mulla oli Dodgessa taka-akselipaino 3300kg, Dana70 akseli ja tolle D70 akselille Wikipedia ilmoittaa 7500lbs eli noin 3400kg ja HD versiona 10000lbs eli noin 4500kg akselipainoa |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
mitkä akselit pajeron alle? | pallero | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 13.12.2007 10:53 |
Mitkä renkaat 6x6 Volvoon? | moggirange | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 09.10.2006 08:48 |
Mitkä akselit kestäisi? | Racingrabbit | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 25.05.2006 22:58 |
Mitkä akselit?? | Jare | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 15.12.2004 13:52 |
Mitkä akselit | tare | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 16.07.2004 11:41 |