![]() |
mitkä akselit 304 Volvoon?
Niin kun tuossa pihassa on kilvissä oleva 304nen niin mitkä suorat akselit siihen?
?Hjta ja patrollia on tontilla. Piisaisko massat? Jos ei niin missä piisais? |
C306 helpot laitaa ja akseli painot riittää tai Eteen dana60 ja taakse chevy 14bolt. Vois akseli massatkin piisata.
|
taaksehan tulee tuplana, niin piisaa paren?, mulla ei lukenut tyyppikilvessä massoja volvossa?
|
Lainaus:
|
Lainaus:
ei vaan, sais sellasen terveistenajo auton, mittään ei tee mutta vois rakennella? lätty lava ja dieselpata 38,5" renkaat jne pilkki päälle? |
amppari/radio akselimassat alunperin 1700kg/akseli, paljonko lie otteeseen merkattu?
|
pitää tarkistaa, paljonko lie hj, tai joku jenkki akseli? siis semmoinen jota löytyy helposti, ja etullisesti?
voiko liian pieniä massoja kompensoida lisäämällä 4nen akselin? |
Akselimassatt 1700 /akseli. Kokonaismassa 4500 omamassa3400.
?? Eli hj ei piisaa ? Entä 2 etusta 2rakasta hjsta? Vai |
HJ:ssa 1300kg etunen 1600kg takanen.
Jossain isossa pickupissa saattas massat riittää. Mulla ois yks joutilas chevyn 14-pulttinen. Tuppaa vaan olemaan takamurikka keskellä noissa jenkkiakseleissa, joten pientä soveltamista kardaaneiden haaroittamiseen. |
Lainaus:
|
Ainaki Ramissa D60 etuakseli 2200kg ja D70 taka-akseli 2750kg
|
Nuoren ja Tyhmän kans spekuloitiin et proton akselit vois olla kova, mistä niitä vaa halval sais ?
|
jospa se kuusankoski kohta luopuis siitä upm:n entisestä sisun vetomestarista :D
olis neliveto ja ainakin tuhdit akselit.. eikä olis kaukana hakea.:rolleyes: |
Lainaus:
|
Mie oon kuullu juttuu, et monet on käyttäny volvoissa sellasia salisburyn porttaaliakseleita? Niitä löytyy vissiin mm. Tojotista?
|
niii? eikäkun tässähän on se idea siis että mulla on 2 volvoa = kuudelle akselile paikat mutta omistan vain 1etu+2taka akselia.
ja sentakia kyselen. ja ajattelin että jos taakke sitten telat ja jottai puunajo suohiippailu juttuja sitten varovasti. :) |
Telat koko matkalle?
|
2,5T Rockwell x3... :D
|
http://www.nettikone.com/muu-merkki/valmet/1230814
Tuossahan ois ollu edullisesti pari rockwelliä. Liekkö menny kaupaksi? |
Lainaus:
GAZ-66 Moottori 275 kg Moottori + kytkin + vaihteisto 333 kg Vaihteisto 56 kg Jakovaihteisto 48.5 kg Taka-akseli 253 kg Lehtijouset edelliseen 48.5 kg Etuakseli 330 kg |
Lainaus:
|
Lainaus:
mutta olisi paljon helpompi siirtää sinne metsänreunaan ajamalla.. Vähän tää on tälläista puolitotista tää suunnittelu. mutta kun ei se akseliton volvokaan paljoa "hyödytä" |
Ponttoonit?
|
Lainaus:
|
Lainaus:
http://www.youtube.com/watch?v=o-yWaz2vmG8 |
Sivu luotu: 12:17 (GMT +2). |