![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Telat koko matkalle?
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
2,5T Rockwell x3...
![]()
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#3
|
||||
|
||||
![]()
http://www.nettikone.com/muu-merkki/valmet/1230814
Tuossahan ois ollu edullisesti pari rockwelliä. Liekkö menny kaupaksi? |
#4
|
||||
|
||||
![]()
eekäku taakke sellaiset puolitelat tarvittaessa ennen metsään menoa.
mutta olisi paljon helpompi siirtää sinne metsänreunaan ajamalla.. Vähän tää on tälläista puolitotista tää suunnittelu. mutta kun ei se akseliton volvokaan paljoa "hyödytä" |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ponttoonit?
|
#6
|
|||
|
|||
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Käyt Hollannista Reomielta hakemassa M35A2:n alustan ja nostat Volvon korin päälle...... Olisi Dieselkin valmiina
![]()
__________________
www.classicjeepparts.com |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() EDIT: siksi just 306 kun siinä on tiheämmät välitykset offihommiin ja toisaalta loppurovi on pitempi ja kantavuutta/kokonaismassaa enemmän jolloin kantavuudesta ei tule ongelmaa. |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Ei huono idea. Paripyörä taka aksula ja vetämätön teliakseli nostolla tai kevennyksellä tai jopa käännöllä. Sitten piiiitkälava päälle tai pikku puolikkaan veturiksi. Koneena joku mersun st..
|
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Pitkä hytti, et ois punkka tila matkassa ja siihen sopiva lavetti jonka päälle sit mönkimä volvo graz;in jakiksesta/vedonvälittimestä? taitais saada vedon molemmille taka-akseleille sekä eteen vaan oisko liian suuri/painava ![]()
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Moottori 1200 kg Moottori, kytkin ja vaihdelaatikko 1385 kg Vaihteisto 248 kg Jakovaihteisto 420 kg Etuakseli 927 kg Taka-akseli 835 kg/kpl Rengas (1300x530-533) + vanne 225 kg/kpl
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#12
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
#13
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
mitkä akselit pajeron alle? | pallero | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 13.12.2007 10:53 |
Mitkä renkaat 6x6 Volvoon? | moggirange | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 09.10.2006 08:48 |
Mitkä akselit kestäisi? | Racingrabbit | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 25.05.2006 22:58 |
Mitkä akselit?? | Jare | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 15.12.2004 13:52 |
Mitkä akselit | tare | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 16.07.2004 11:41 |