![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
*Cuisvis hominis est errare,nullius nisi insipientis in errore perseverare.* |
#3
|
||||
|
||||
![]()
tottapuhuen tuohon can ohjaukseen on hyviiä juttuja mutta mutta jos laitetaan tämän päivän yhistelmä+tänään kortin saanut ei ko alan yrittäjä perheestä kotoisin oleva kuski vastaan 75 aloittanut kuski saman ikäisen yhdistelmän kans mitä luuletta kumpi toimii näillä pakkasilla paremmin?
__________________
Simply put klever ![]() Kurssin ei tarvitse olla pitkä, jos se on riittävän kallis Taivas yksin tietää, miksi linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Pointti on varmaankin se että kokemuksella ja taidolla pärjää paremmin kuin kaikkien hienouksien kanssa vähällä ajokokemuksella.
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Kaikissa uusissa?
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Ja tarkalleen ottaen Wabcolla TEBS-E on ollut käytössä heinäkuusta 2007 (eli mihin saa ohjelmoitua ajonvakautusta yms). Edeltävät C ja D elektroniikka on alkaen 01 ja 03.
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Seisontajarrukellot on yleensä parilla akselilla, niitäkin on sellaisia jotka avautuvat kun ilmat katoaa, siksi kärryissä on kiilat mukana. Ja joissain voi seisontajarrun kytkeä ihan kampea kiertämällä jolloin vedetään useamman akselin jarru kiinni (näitä on yleensä vanhemmissa laveteissa).
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Nuo muutama tuhat puoliperää mitä on tullut satamassa vedettyä, niin sanoisin että äärimmäisen harvassa on sellaiset jarrut että kun ilmat on poissa niin jarrut aukeaa. Noita ilmoista tyhjiä puolikkaita tulee aika usein vastaan laivoilla mitkä on reissanneet viikon verran etelä- Euroopasta, jarrut on aina päällä kiinniottaessa, mutta happea joutuu antamaan välillä todella pitkään että ne saa auki kun letkut pistää kiinni.
Vanhemmat kärryt (mm. Teljän kuljetuksen paskakasat, vanhin kärry minkä viime vuonna vielä näin oli '89 rekisteröity ![]() Hyväkuntoinen täysi (37t) puoliperä + vetomestari (10t) pysyy laivojen jyrkissä välirampeissa paikallaan pelkällä perävaunun seisontajarrulla. Lainaus:
Ei meillä ole kuin uusissa vetomestareissa CAN- väyläinen ohjaus veturin/ lisälaitteen älylle, mutta niissäkään ei mene mitään tietoa koneesta eteenpäin puolikkaille, kun ajetaan vain perinteisesti punaisella ja keltaisella letkulla ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. Viimeksi muokannut Timo_L : 19.01.2014 10:53 |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Mä oon taas nykyään 13-napaisen vankkumaton kannattaja, ihan eri tukevasti saa kiinnitettyä kun liitin on kierretty kiinni eikä vaan pistorasia läppä paina sitä vinoon. Ainoo ongelma että se kierrettävä holkki meinaa toisinaan jäätyä.
|
#12
|
||||
|
||||
![]()
Nuo täysperäkärrit ja puolikkaat on senverran pro vehkeitä että noiden työntljarrujenkin kanssa pärjää kyllä. Jo se että nuo vaatii sen pikku-eemeli kortin, velvoittaa kuljettajan olemaan jokseenkin kartalla sen asian kanssa mitä koukussa roikkuu. Eikä se linkussa tuleva keskiakseli kärri jarruta sen enempää kuin linkussa tuleva ilmajarrulinenkaan absiton kärri.
Kai tuota trafia joku skalli lobbaa asian tiimoilta, se kun nyt vaan on heiltä pois jos joku ostaa 10000 eeron trailerin ja raahaa romunsa itse eikä joka hommaan tilata autoa KTK:lta. Mutta jos noita pykäliä vaivautuu lueskelemaan niin huomaa miten eri etujärjestöiden lusikka on ollut jos jossakin sopassa. Jokainen haluaa itse oikeuden milloin millekkin alalle.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään / Vaihdetaan Henkilö auton Vanteita ja renkuloita tarjolla !!! | rekisteröimätön | O/M/V Renkaat ja vanteet | 3 | 14.01.2011 11:49 |
Ostetaan Rekan perävaunu iso ja halpa | ORR | O/M/V Muut | 7 | 18.08.2009 14:50 |
M/V: rengassarja pakettiautoon yms (ei off?) | VonLeka | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 29.06.2007 07:08 |
Myydään 4x4 ja henkilö/muut erikseen | Jare | Chit-Chat | 9 | 22.04.2007 18:53 |
"M" Jeep Cherokee ltd 90/Vaihto pakettiautoon! | HEKULIINI | O/M/V Muut | 38 | 16.09.2005 07:23 |