![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Miten olis sellainen moottori jossa olis kovat tulpanjohdot? Auto olis jo ajossa ja voit säästää bensan pensseleille..
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Eeeei ei, suzukiin sopii tommone sähisevä bensakone aika hyvi
![]()
__________________
WUOKSI OFFROAD |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Muutaman päivän pitänyt "lomaa" tosta projektista ja tänään illalla sain taas itseni kammettua talliin. Käsijarrun vaijeri pitää vaihtaa mut pitää sitä ennen sorvata yksi 27mm hylsy ohueksi että mahtuu spacerin välistä kardaanikässärin rummun irroittamaan. Nopeusmittarin vaijeri tuli laitettua paikoilleen ja samalla huomattua että laatikoissa pyörii yksi ylimääräinen Läjän nopeusmittarin vaijeri -> myyntiin Hall HOME anturin johdotuksen vedän kokonaan uusiksi ettei vaan ota häiriötä MISTÄÄN enää, kunhan joskus taas uusi anturi tulisi niin näkee rupeaako kestämään vai ei. Samalla tuli huomattua ettei ilmaputsarin kotelo tuossa muodossaan mahdu oikeastaan mihinkään konehuoneessa. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=18257 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Kaikella kunnioituksella edellisiä rakentajia kohtaan mutta pikkuhiljaa rupeaa ottamaan nuppiin noi turaukset (myöskin) johtosarjoissa. Rupee käymään piuhat lyhyiksi kun yrittää niitä kursia kasaan.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |