![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#426
|
|||
|
|||
![]()
Sie oot vissii laittanu turbollekkin pipon päähä ettei palellu
![]() |
#427
|
||||
|
||||
![]()
On, ja downpipen ympärillä on periatteests poiketen lämpöeristenauhaa kun on lämmölle herkkiä osia lähettyvillä.
|
#428
|
||||
|
||||
![]()
Käsijarrukahvan sijoitteluun tuli käytettyä innovointia.
|
#429
|
||||
|
||||
![]() .
Joks oot rinnekisois kurvailemassa???
|
#430
|
||||
|
||||
![]()
Onko se nii lyhyt ja kapee ja porattu täytee reikiä ettei kahva sopinu enää lattialle penkkien väliin ?
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#431
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() |
#432
|
||||
|
||||
![]()
Näin juuri!
![]() Jäähdyttimenletkut vievät tilan kardaanitunnelista. Ei kerkiä nipomaan kasaan kun pitäs näitä palkkatöitäkin tehdä että on varaa elää. Terveiset Kuhmosta! |
#433
|
||||
|
||||
![]()
Siinä on (toivon mukaan) syy kipinän häviämiseen, UUSI(!) HALL-anturi.
Kaverin kanssa toissasunnuntaina mittailtiin piruuttain johtosarjaa yleismittarilla eikä tältä saatu signaalia tulemaan millään vaikka lattarautaa anturin edessä kuinka heilutteli, vastaavanlaiselta RPM-anturilta kyllä saatiin. Kummasti tuntui lämpimältäkin toi anturi ja infrapunalämpömittari antoikin tulokseksi 55 astetta joten johtopäätös että anturi on oikosissa. Sähkötöitä niplaillut hissukseen kuntoon, periaatteella että teen kaikki kerralla valmiiksi ettei jää jälkikäteen laiteltavaa, ajohimot olisi kyllä suuret. ![]() |
#434
|
||||
|
||||
![]()
Tänään tuli liimailtua turvakaarista tuollaiset tukilaput aurinkolippojen kiinnityksiin, eipä notku tuulilasinkehys enää.
Jestas sentään miten hyvälaatuisia kuvia tällä vanhalla kännykällä saa jota on vähän paineilmalla putsattu. Käsijarrukahvantelinekin tuli Antsan kanssa pulttailtua kiinni huomataksemme että käsijarruvaijerin sisäputki on ottanu kipeää eikä näin ollen toimi. Pitää ens kerralla laittaa niittimuttereilla se teline kiinni kun ei tuonne vaihdelaatikon päälle kädet taivu oikein millään. |
#435
|
||||
|
||||
![]()
Tänään niittimuttereita odotellessa ajattelin että vetäsis vielä originaalia maalausteemaa mukaillen tummansiniset raidat oranssin ja sinisen väliin.
|
#436
|
||||
|
||||
![]()
Mites tota ohjausta sais ilmattua vai onko vaan hätähousun hätäilyä? Välillä tuntuu että nykis vähän kun rattia kääntää.
|
#437
|
||||
|
||||
![]()
Hätäilyltä kuulostaa. Minä olen monesti joutunut ilmaamaan jeeppiä, ja tehokkaimmaksi tavaksi olen todennut tavan jossa laitan auton käyntiin, kääntelen pari kertaa laidasta laitaan ja sammutan auton. 5 minuuttia taukoa niin että kuplat laskee ja toistetaan tarvittavan monta kertaa tai kunnes kyllästyttää.
|
#438
|
||||
|
||||
![]()
Nerd-O:n muinoin kehumaa kurasprayta ruiskuteltu kylkiin, eikä enää ohjauskaan takertele niin paljoa.
Caster kulmaa voisi mielestäni olla enemmän. |
#439
|
||||
|
||||
![]() Onnittelut!
Ex oo komeeta ku pääsee vetään ekat testit PARIN talli illan jälkeen.
|
#440
|
||||
|
||||
![]()
ON! Neljän ja puolen vuoden (tjsp) ensimmäiset AJETUT metrit tuntuu makealta!
![]() |
#441
|
|||
|
|||
![]()
Mun mielestä tollanen "pystykäsijarru" vaikuttaa melko menestyksekkäältä varsinkin vaihdekepin etupuolella. Voi olla että ilmestyy omaankin jollet pahastu?
![]() |
#442
|
||||
|
||||
![]()
No en pahastu, yläpäästään toi pitää vielä tukea tangolla tuohon turvakaaren poikkiputkeen.
|
#443
|
||||
|
||||
![]()
Tööttiä kun painaa niin pitkien merkkivalo syttyy, mutta töötti ei inahdakaan, pitkillä valoilla merkkivalo taas ei toimi (eikä kyllä tööttikään
![]() Ajattelin purkaa tuon katsoa olisiko siellä vikaa. No olihan siellä kaikennäköistä, mutta tiedossa olevat viat eivät korjaantuneet, ainoastaan remontin aikana tulleet. ![]() Yksi juotos meni poikki, likaa ja skeidaa siellä ja täällä, kosketinpinnat putsattu bräkleenillä ja pumpulipuikolla. Missähän toi töötti/hätävilkkuvika sijaitsee? Ilmeisesti jossain piuhoituksessa, tarviais kytkentäkaavion sähköille että osaisi lähteä metsästämään vikaa. Kaiken kukkuraksi ajattelin ajaa auton pihalle että saisi tallia siistimmäksi niin mahtuisi taas pajottamaan, niin Hall HOME anturi päätti jälleen hajota. Uskomatonta tuuria! ![]() Eipä lähde enää käyntiin ei. |
#444
|
||||
|
||||
![]()
http://www.4x4.in.th/manual_sj413/chapter23.pdf
Tolta sivulta löytyy kaavio, tarttee tulostella ja teippailla. Voipi olla että maadotuksen puute tms. aiheuttaa noita ongelmia |
#445
|
||||
|
||||
![]()
Tommonen pitäs pikaisen koeajon perusteella takapiirille asentaa.
http://www.tommyrace.fi/ssbc-jarrupa...pi-p-1392.html Nyt sitten hajos tuulilasikin asentaessa viimeisillä asennussenteillä, Hall-anturi on mykkänä, talvi tulee ja muutenkin vituttaa. Tuntuu että kaikki osat joutuu ostamaan vähintään kahteen kertaan eikä onnistu sittenkään. Jos vaan laittas tallinovet lukkoon ja jatkas sit ku voittaa lotossa, ei noista ilmaisista kuvauskeikoistakaan tule kuin kuluja itselle. |
#446
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
vai miten se uus anturi taas mykisty ![]()
__________________
laiskuus on lahja mutta ahneus synti |
#447
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä nyt meinaa tökkiä sulla tämä rojekti....Toi anturi homma on kyllä aika kumma kun ei tuo kikare kuitenkaan ole mikään avaruusteknologian tuote. Onko sulla orkkis numeroa siitä anturista?
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä. |
#448
|
||||
|
||||
![]()
Onko anturi orkkis paikalla sielä lohkossa? Mulla olis noita 400 tuhatta kilsaa kestotestattuja malleja.
![]()
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
#449
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Hall-anturi ei osaa lukea niin tiheitä hampaiden välejä vaan luulee että ne on kaikki yhtä ja samaa hammasta. VR-anturi siellä lohkon sisällä piilossa siis. |
#450
|
||||
|
||||
![]()
No sehän on ihan pikku homma pudottaa kampura pois ja viilailla triggeripyörä sopivaksi hammasmäärältään.
![]() Mutta tuo anturin paikka on hyvä, ei pääse kuraa eikä oravia anturin ja pyörän väliin.
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |