![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Näin juuri!
![]() Jäähdyttimenletkut vievät tilan kardaanitunnelista. Ei kerkiä nipomaan kasaan kun pitäs näitä palkkatöitäkin tehdä että on varaa elää. Terveiset Kuhmosta! |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Siinä on (toivon mukaan) syy kipinän häviämiseen, UUSI(!) HALL-anturi.
Kaverin kanssa toissasunnuntaina mittailtiin piruuttain johtosarjaa yleismittarilla eikä tältä saatu signaalia tulemaan millään vaikka lattarautaa anturin edessä kuinka heilutteli, vastaavanlaiselta RPM-anturilta kyllä saatiin. Kummasti tuntui lämpimältäkin toi anturi ja infrapunalämpömittari antoikin tulokseksi 55 astetta joten johtopäätös että anturi on oikosissa. Sähkötöitä niplaillut hissukseen kuntoon, periaatteella että teen kaikki kerralla valmiiksi ettei jää jälkikäteen laiteltavaa, ajohimot olisi kyllä suuret. ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Tänään tuli liimailtua turvakaarista tuollaiset tukilaput aurinkolippojen kiinnityksiin, eipä notku tuulilasinkehys enää.
Jestas sentään miten hyvälaatuisia kuvia tällä vanhalla kännykällä saa jota on vähän paineilmalla putsattu. Käsijarrukahvantelinekin tuli Antsan kanssa pulttailtua kiinni huomataksemme että käsijarruvaijerin sisäputki on ottanu kipeää eikä näin ollen toimi. Pitää ens kerralla laittaa niittimuttereilla se teline kiinni kun ei tuonne vaihdelaatikon päälle kädet taivu oikein millään. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Tänään niittimuttereita odotellessa ajattelin että vetäsis vielä originaalia maalausteemaa mukaillen tummansiniset raidat oranssin ja sinisen väliin.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Mites tota ohjausta sais ilmattua vai onko vaan hätähousun hätäilyä? Välillä tuntuu että nykis vähän kun rattia kääntää.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Hätäilyltä kuulostaa. Minä olen monesti joutunut ilmaamaan jeeppiä, ja tehokkaimmaksi tavaksi olen todennut tavan jossa laitan auton käyntiin, kääntelen pari kertaa laidasta laitaan ja sammutan auton. 5 minuuttia taukoa niin että kuplat laskee ja toistetaan tarvittavan monta kertaa tai kunnes kyllästyttää.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |