Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #26  
Vanha 10.10.2013, 20:11
Pjuustinen Pjuustinen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.01.13
Sijainti: Joensuu
Viestit: 151
Perusasetus

Olen vain joskus kuullut puhuttavan että on ajettu normi öljyllä kitkallisella perällä ja lukko on pitänyt tosi hyvin mutta vähän ajan kuluttua ei enää ollenkaan että onko sit levyt vahingoittunut. mutta liekkö totta. koska Ls lisäaine lisää luistoa ei kitkaa. Näin olen ymmärtänyt.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Taka-akselin kolmilinkki Arska-tehtaalta Tekniikka & Jutustelu 0 23.04.2010 16:12
Pajeron taka-akselin pyöränlaakerit maakari Tekniikka & Jutustelu 1 24.03.2010 15:16
pajeron taka-akselin välitys Tekniikka & Jutustelu 1 29.05.2007 20:06
M: Pajero gen1 taka- ja etupuskuri Flugfiske O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 29.09.2006 13:32
Taka-akselin tuenta? sds500 Tekniikka & Jutustelu 9 10.01.2006 22:03


Sivu luotu: 17:37 (GMT +2).