![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Olen vain joskus kuullut puhuttavan että on ajettu normi öljyllä kitkallisella perällä ja lukko on pitänyt tosi hyvin mutta vähän ajan kuluttua ei enää ollenkaan että onko sit levyt vahingoittunut. mutta liekkö totta. koska Ls lisäaine lisää luistoa ei kitkaa. Näin olen ymmärtänyt.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|||
|
|||
![]()
Kaiserin lukko on ihan pätevä kampe. Ois kuitenkin hyvä olla manuaaliset napalukot.
|
|
|||
|
|||
![]()
Niin tosiaan mites se perän kasaus sitten onko siinä jotain semmosia tarkkoja juttuja mitä pitää tietää esim laakereissa tai jotain muuta??
|
|
||||
|
||||
![]() kitka
Moi,ittes olen purkanut näin että üksi laakeri jää paikkallees,sieltä poulelta että perän saat pois nostettua ,sitten hammastus ei mene vääriksi
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Taka-akselin kolmilinkki | Arska-tehtaalta | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 23.04.2010 16:12 |
Pajeron taka-akselin pyöränlaakerit | maakari | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 24.03.2010 15:16 |
pajeron taka-akselin välitys | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 29.05.2007 20:06 | |
M: Pajero gen1 taka- ja etupuskuri | Flugfiske | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 29.09.2006 13:32 |
Taka-akselin tuenta? | sds500 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 10.01.2006 22:03 |