![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Niin, kyllähän Rangen oman akselin murikan halkaisijakin on 8.625" mutten menis kyllä millään ilveellä väittämään Roverin akselia kestävämmäksi kuin Toyotan 8" akselia. Ja mitä tuohon D44 välityksen hajoamiseen tulee niin en kyllä yhtään hämmästele, miksi 53/9 (5.89:1) hammastettu pinjoni/lautaspyörä -yhistelmä on saatu rikki ![]() ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Lockright ei ainakaan toyotan 8" perässä kestä, ei se varmaan sen paremmin kestä danassakaan?
Esim Yukonin 4.88 välitykset toyota 9,5" = $280, dana44 = $250. Noihin tietty laakerit lisäksi. Toyota-miesten näkee vaihtelevan niitä murroksia metsässä kun niitä toyotiakin on metsät täynnä, jeeppimiehiä harvemmin metsässä edes näkee ![]()
__________________
Harbor Cruisers |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Danalaisesta karkaa pyörä,kun menee etevetarin ristikko rikki
![]() ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Tätä on vaikea voittaa rangeen jos on tiukka budjetti:
Taakse vakio Hdj perä 4.11 välityksellä. Eteen Patrolin 4.11 perä + chromo vetarit ja joku palalukko. |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
1.26" 31spl vrt. 1.24" 24spl Mitäs nuissa HDJ ja HJ perissä on eroja? Ja sanotaanko näin että kerrankun sikäli kun näitä akseleita nyt lähdetään vaihtamaan niin ei pilata sitä liian tiukalla budjetilla. Ei viittis joka kolmas päivä niitä vaihdella. Tuo 4.11 välitys on kyllä liian harva ja sekäsikiö akseleihin saman tiheän välityksen metsästäminen voi olla työlästä. Heh, ehotelkaa ihmeessä näitä, ties vaikka jossain välissä tulis joku semmonen ratkasu vastaan johon minäkin olisin tyytyväinen ![]() ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Jakikseks LT230 ja siihen tommonen niin ei mee pakki liian pieneks kun on neljä aluetta ja pienin alue on 8,93 http://www.ashcroft-transmissions.co...d&productId=16
Toyotan isot akselit vaikka ovatkin hiukan kapeat. Lonkkarilta eteen supersetti ja napalukkojen tilalle laipat sekä TG kuudestilaukeavat maljat ja käätövarret (kääntövarsista täyttää pallonivelten reiät ja tekee kartion toisinpäin) Kirsikaks kakkuun vielä läpipuskeva sylkky ohjaukseen. Tai sitte ehkä dana 60 Mutta toi ashcroft olis kiva oli akselit sitte mitkä vaan. Johonkin roverin jakikseen sai myös ylivaihteita joilla sais taas pakkia isonnettua jos alle tulee mutka-akselit. Jos jotain negatiivista haetaan niin maksaa hitosti.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Tuolta "Danat" :
http://www.genright.com/ProductInfo....F#.Uj3ECdLwmSo Henk koht kattelisin orkkis akseleihin banjon kuoren putkipäädystä, ja loput hilut Ashcroftilta: 24 pooriset tikut ja 4,75 välitykset, on jo kohtuulliset välitykset orkkis jakolaatikon välityksillä. Aluksi voi säästää vaikka murroksissa ostamalla halvimmat Paddokin murrokset (noin 30€/kpl). Saako noihin Arb:hin muutos osat 10por => 24por poskilevyt? Miksei tuollaisetkin, jos ei ollut budjettia rajattu: http://www.ashcroft-transmissions.co...&productId=336 ![]()
__________________
-Jyrki- Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.) |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään range | minivisku | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 25.09.2013 16:19 |
Myyty range | porro1 | O/M/V Ajoneuvot | 9 | 06.11.2011 20:22 |
Myyty Range | 291076 | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 31.12.2009 17:38 |
M Range | O/M/V Muut | 0 | 07.12.2003 07:12 | |
M: Range | O/M/V Muut | 0 | 01.07.2003 19:41 |