![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
http://www.youtube.com/watch?v=D3bj47TAYiU
|
|||
|
|||
![]()
Koiviston Auto - yhtymähän käytti jonkinlaisia Detroitin 2-tahtikoneita valmistamissaan Kabus-busseissa. Olen sellaisessa käsityksessä, että ratkaisu ei ollut järin onnistunut.
Olen itse aikanaan "päässyt" ajamaan muistaakseni Jyväskylän Liikenteen väreissä ollutta bussirahdin kuljetukseen räätälöityä linjuria, jossa oli Detroit ja Allisonin automaattivaihteisto. Mieleen on jäänyt vaan se, että meteli oli infernaalinen ja eteneminen Jyväskylä-Kuopio - välillä sangen verkkaista. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Niillä sai kuulemma painaa kaasua alamäkeenkin, ja kääntöympyrä oli sama kuin 13 metrisillä. Voimansiirron häviöt syynä hengettömyyteen. Voimalinjassa käännyttiin kaksi kertaa 180 astetta...
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Luulen kuitenkin tietäväni, mitä vehjettä tarkoitat: tavallista bussia pienempi viistokeulainen hökötys, jossa ei ollut etu- tai takaylitystä nimeksikään ja takaovi oli todellakin takaovi, eli takaseinässä. Kuopiossa se tunnettiin ainakin nimellä Aku Ankka - auto. ![]() Viimeksi muokannut Tapsa : 20.09.2013 20:00 Perustelu: Typo |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Juuri se...
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! Viimeksi muokannut sisua45 : 19.09.2013 20:51 |
|
||||
|
||||
![]()
Olikos noissa "aku ankoissa" Detroitin/letukan 6.2L V8 kone?
|
|
|||
|
|||
![]()
Tää juttu on karannut hiukka alkuperäisestä
![]() ![]() Kyllä muuten Ameriikanrauta painaa, 3-53:kin n.440 kg. |
|
||||
|
||||
![]()
Eikun isoveli 8.2L, 500 kuutiotuumaa.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Suomessa lie säästelty vaihteita mistään vittuakaan tajuamatta ![]() Käsittääkseni detroiteissa yleensä on runsaasti vaihteita perässä, että voidaan kaikkia nopeuksia ajaa "täys kierroksilla" eli suurimman voiman alueella ja nopeutta hämmennetään vaihteilla ![]()
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Jos haluaa kuunneella kiertäviä 2t dieseleitä niin youtubeen "run away detroit" Tuossa vaikka yks: http://www.youtube.com/watch?v=NgB1dDunbOg On noita ollu ennenkin palstalla |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Diesel-Webasto | pkarlstedt | O/M/V Muut | 15 | 22.10.2007 20:03 |
m: 6.2 diesel | jeepwillys | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 11.10.2007 18:44 |
o: toyota diesel | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 17.03.2007 10:43 | |
2-t diesel | -P- | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 12.02.2006 11:41 |
Diesel bensaako | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 19.09.2005 13:12 |