![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Olikos noissa "aku ankoissa" Detroitin/letukan 6.2L V8 kone?
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Tää juttu on karannut hiukka alkuperäisestä
![]() ![]() Kyllä muuten Ameriikanrauta painaa, 3-53:kin n.440 kg. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ei sentään oo mennyt yhtään "off topiciksi", kaikki on kirjoitettu tähän viestiketjuun
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Eikun isoveli 8.2L, 500 kuutiotuumaa.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#6
|
|||
|
|||
![]() Olikos toi se eka 4-tahti diesel mitä detroit teki? Muutama youtubessa ainakin sanonut, että täysin susi kone. Kaikkea mahdollista pikku vikaa ja kulutus suuri johtuen palotilan väärästä suunnittelusta. On kanssa jotenkin on sellainen muisti kuva itellä et joskus kuullut et amerikan kuorkki dieselit on täysiä paskoja, mutta suomeen ei kaiketi lie oikeen koskaan tuotu jakelu-auto kokoista kalustoa pikku 2-t DD;llä vaan tuodut oli harvoja isoja tai sitten muulla tekniikalla jakelu kokoista kalustoa. J.K Eikähän me otsikosta olla lipsuttu mihkään vielä ![]()
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
8.2 "fuel pincher" oli eka 4T joo. Kuulemma melko hengetön peli, mutta se olikin tehty polttoainekulutuksen ehdoilla. Puolet vähemmän tehoa ja painoa kuin vastaavan kokoisessa 2 tahtisessa. Kulutuskin paljon pienempi, kuin 2T koneissa, mutten tiedä minkälainen kilpailijoihin verrattaessa? Näissä oli kansi ja kannenpulttivaivoja. Myöhemmin ovat laittaneet paksumpia pultteja MB kuorma-auton koneista. 8.2 on sukua 6.2 koneelle, jollain tavoin? Ei mikään yleinen kone suomessa.
Ameriikassa sai perinteisesti valita autoon moottorin, DD, cat tai cummins. Tuota kolmikkoa oli tarjolla melkein mihin merkkiin tahansa, vaikka DD oli General Motorsin merkki. Kilpailijat ford, dodge jne myös käyttivät sitä. Oikein käytettynä 2T DD on luja kone, mutta se vaatii oikeat öljyn ja tietoa muutenkin. 30-50 luvulla ylivoimainen teholtaan. 60-70 luvuilla pärjäsi vielä, 80-luvulla alkoi olla vanhanaikainen. Muihin nähden liian janoinen ja meluisa.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Diesel-Webasto | pkarlstedt | O/M/V Muut | 15 | 22.10.2007 20:03 |
m: 6.2 diesel | jeepwillys | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 11.10.2007 18:44 |
o: toyota diesel | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 17.03.2007 10:43 | |
2-t diesel | -P- | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 12.02.2006 11:41 |
Diesel bensaako | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 19.09.2005 13:12 |