![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
onko keraamisen ja metallisen katin välillä kuinka kestossa eroa, hinnassa ainakin näkyy olevan. kuinka jouni se sun spin techkkis kestää lommoontua, noi flotechit on ainakin niin paperia että ne on aina ummessa tai osat irtoilee. nykyinen raptori on niin tukossa ettei auton takaa kuulu oikeastaan mitään ääntä, pieni suhina vaan, sislle taas tulee mahdoton imuääni/resonanssi konehuoneesta ja auto ei jaksa kunnolla kulkea 80, vierrokset vaan venyy. irti olevassa magnaflown katissa taasen näkyy olevan sisäosasta pala irti ja se on siellä tukkeena ja kolisemassa.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Edit: Niin ja tuo Spintech nimenomaan pitää sisällään tuollaisia ISON sorvilastun mallisia "trappeja" josta eksynyt ääni ei löydä ulos. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Raptorin vaimennin kesti 2kk tässä tulos http://forums.offipalsta.com/album.p...ictureid=16327
Simons vaimennin kestänyt jo 3 vuotta ja on ihan eri laatua kuin raptorin pöntöt. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on ainakin Flowmasterin Delta60- sarjan kammiovaimennin pysynyt hyvin nipussa vaikka on välillä Grandin mahaa raahattu pöntön avustuksella kivien yli..
Katti ei vielä ole pahemmin kärsinyt (edelleen alkuperäinen), tiedä sitten kun siihen jotain tilalle hommaa että mikä olisi kelvollinen. Monet noista keraamisista ainakin tahtoo olla helppoja hajoamaan aika pienistäkin osumista.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Tämä tuli mulle Jenkeistä isomman tilauksen mukana, eli en tiedä myykö joku suoraan Suomeen lähettävä kauppa näitä.
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Itellä on laippakiinnitteinen bilteman tarvikekatalysaattori. Vähän kovemman äänen päästää suoralla putkella ilman kattia. Aattelin, että vois koittaa katin kokosta pientä vaimenninta siihen tilalle.
|
#9
|
||||
|
||||
![]() tommonen rst kuorinen metalliinauhasta kieputetulla kennolla oleva katalysaattori tuli nyt kokeeksi, kennon ei pitäisi haljeta palasiksi kuten keraamiset. |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Olikos tuosta mitään mainintoja että minkä kokoista konetta/ millaisia heppoja sietää? Racersplace vai mikä oli kaupan nimi? 3" putkilla oleva tuontyyppinen katti ollut hakusessa, vielä ei ole löytynyt kotimaan puolelta. Voi olla että pitää laittaa Summitista tilaukseen..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Paremmat renkaat eteen vai taakse offiautossa sekä kuluneen renkaan asennus suunta | tume_81 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 20.10.2012 22:14 |