![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() BigDane kiitos, mutta ei natsannu koodeihin, kyselin jo aikanaan ![]() ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
No joo ei nyt kukaan muistanu ihan varmaks mut just näin pitäis olla et sama loota vaan etukoppa/kytkinkoppa eri. Eli perusvaihteisto samaa jolloin tietysti kopat kävis ristiin mut jos sulla se sökönä. Vaihtoehdot on viedä hitsarille korjattavaksi tai sit hankkii automaagi lootaa niit luulislöytyvän helpommin ku on tehty paaaljon enemmän. Mut siin kyl on omahommansa kaikkine bokseineen ja hävii aika paljon ton koneen hengestä.... Voihan sitä tietysti ain kysyy nissanilta et saako ja mitä maksaa tuo koppa ja sit hommaa vaan 2.7 vaihteisto ja siit sit naittaa. mut epäilen jos edes sitä koppaa saa niin hinta on aika hurja.
Aika paska tilanne kyllä sulla... ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
sanopa ela muuta, iteasiassa se reika on vitosen kopan kohalla, tuos on jotenki sillai hassusti palasista kasattu koko lootikko. naurettavin, tai sitten se paras pala on kuitenkin se, että nissani toi kotiin ja kaikki vaihteet kytkeyty ilman ongelmia vaikka sieltä oli lähtenyt tavaraa ulos laatikosta
![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Eli reikä ei oo kytkinkopassa vaan laatikon kuoressa? Ymmärsinkö oikein?
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
kaveri laitto terranoon olisko ollu 2004-2005 mallinen jonkun -96 mallisen lootan.. remppaamalla ei saa välttämättä terraanon lootaa kuntoon sitäkin toosaa kait 2 eri vaihteisto pajaa yritti korjata , ai niin .. 400e makso purkaamolla loota joka tuo ne virosta. kato nettivara osista!! toi 3.0_DI on Renault masterissa myös. 3.0 on paljoltikkin surkeempi kone kuin vaikka 2.8 6-kone
Viimeksi muokannut toyota4x4 : 10.08.2013 16:18 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
joo se reikä on aika tarkasti vitosen rattaan kohdalla, se viijes vaihehan on erillinen oma "laatikkonsa" jakiksen ja päälootan välissä. ois ollu vaan helpompi vaihtaa ehjä osa tilalle, kun alkaa purkamaan, vaihtaa rikkonaiset ja välissä tinata reikä umpeen, kas kun auton ois pitäny liikkua koko ajan, eikä seistä pajalla
![]() enkä mie tiiä spesialistien mielipidettä, tuo 3l kiuas on ihan jees ajossa, aika sitkee vetämään, tehookin muksasti ja ilman helvetillisiä kattovarustuksia auto mäni REIPPAASSA maantieajossa kuitenki 8,5-9l/100km parisataa kiloo työkaluja peräkontissa, sit kärrin kanssa 10,5l, keskinopeuden ollessa satasen paremmalla puolen, niin liekö surkeus sitten enempi koneen kestävyyden puolella? ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
En ole kuullut että noitten 3.0 neloskoneiden kestävyyksissä olis ollu mitään propleemia.
Toihan sit olis suht "nopee" vaihtaa vaan kytkinkoppa uuteen ehjään laatikkoon. Lainaus:
En sitten tiedä minkälaisia vaihteisto pajoja on ollut ku itekkin pari lootaa tehneenä enkä mikään valopää ole ![]() ![]() Mut siis tohon ei ole viellä mulla ainakaan 100% varmuuttaa että 2,7 laatikko käy suoraan 3,0 kytkin koppaan... Perusvaihteiston kuitenkin pitäisi olla sama joten miksi ei kävisi. Eipä oo kukaan tuttu jotunu availee 3litrasen manuaali askeja ku niit niin pirun harvoin tulee vastaan. Viimeksi muokannut Mikko_L : 19.08.2013 10:12 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj61 pari koneremppa kyssäriä | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 30.04.2008 01:20 | |
pari Chevy V6 kyssäriä | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 01.01.2008 23:51 | |
disko 2sesta pari kyssäriä? | kokkolanpoika | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 03.11.2007 23:06 |
Rankusta pari kyssäriä | -P- | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 23.11.2006 06:00 |
Pari kyssäriä K5:sest... | Gemari | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 22.10.2005 20:01 |