![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
sitä aattelin että miten toi kuskinpuolen varsi on tehty kuu siinä on toi kynkkä eteenpäin, mutta oikeenpuoleisella ohjauksella olevasta mallistahan saa "sopivan".
juuri noita jounin tarkottamia ackerman kulmia meinasin että jos on raidetanko akselin takapuolella niin tarttee raidepäät olla kapeemmalla ku olka-akseli ja jos edessä niin tarvis olla leveemmällä... |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
No, pitää laittaa akseli alle ja ihimetellä joskos se raidetanko mahtus tuolla takana olemaan. Jos ei niin sitten joko annetaan olla tai pistetään mietintämyssy päähän seuraavaa ratkaisua ettimään... ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
No, etuakseli meni alle ja näyttäähän se vielä nätiltä ![]() Aika paljonhan tuo auto taas korottui nuilla jousipedeillä ja Irokeilla... |
#5
|
||||
|
||||
![]() Laiskaa puuhastelua...
Tämä päivä meni tallia siivoillessa ja pikku hiljaa laiskasti puuhastellessa.
Taka-akseli alkas oleen valmis, pari jarruputken pätkää pitäs tekasta enää ja öljyt sisälle. Käsijarrun virittelen sitten ennen konttorille menoa ![]() Onhan nuo aika valtavat nuo hodarin jarrut, tuli ainakin pysäytysvoimaa lisää. Jos sitä huomenna shimmais tuon etuperän loppuun kun se Nitron laippa tulee ja sitten kattelis tuon ackermanin kuntoon niin sais niputtaa lonkkarit ja jarrut eteen paikoilleen. Samoten sais etukardaanin muuttaa ja pultata kiinni. Etujarruille pitää kattoa ratkaisut, vaihtaako jostain pitemmät letkut vai miten tekee... Oisko se todo-lista sen jälkeen: - mittaa raidetanko + ohjauksen tanko väliaikaisilla tangoilla ja tiedot sorvarille - mittaa käännönrajoitus paikolleen - ohjausiskarille kiinnikkeet - paineilmalinjat + solenoidit ja muut sähköt paikoilleen Sitten taitais olla testiajoa ja -venyttelyä ohjelmassa että näkee mikä toimii ja mikä ei. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ei huonolla mallilla ollenkaan , 18 päivää aikaa reissuun
![]() ![]()
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
#7
|
||||
|
||||
![]() No vihdoin...
Hieman meinas vastustaa mutta sainpas etuperän välitykset kasaan
![]() Se perkeleen peltilätkä pinionin laakereiden välissä meinas vähän aiheuttaa harmia... Kasasin pinionin holkilla ja shimmeillä varmaan sen kymmenen kertaa ja aina hammasvälystä säätäessä pinioni jotenkin löysty ja alko lonkkaseen... Meinas mennä ihimettelyn puolelle ennen kuin tajusin että se perkeleen peltilätkä jonka on ilm. tarkoitus pitää osa öljystä pinionin yläpäässä ei sovi paikoilleen tuon holkin kans vaan holkki aina kuroo ittensä siihen kiinni ja jonkin ajan päästä pelti antaa taas periks ja tilanne muuttuu... Alkuperäinen krymppiholkki on niin paljon ohuempaa materiaalia että se mahtui tuon lätkän kans olemaan. No, peltilätkä lähti aika nopeesti takavasemmalle kun hokasin sen syyllisyyden ja sen jälkeen tuo ei ollu ku säätää kohilleen. Öljynviskoja on edelleen paikoillaan ja perät tulee joka tapauksessa hieman ylitäytettyä joten tuskin tuon lätkän puute aiheuttaa ongelmia. Tuon murikan jos huomenillalla sais paikoilleen ja kardaaniin sovitelaipan prässättyä ristikkoon niin sais senkin kytkettyä. Sitten taas etuakseli pukeille ja navat pois, ohjauksen ihmettelyä, akseli suoraan, lonkkarit paikoilleen, jarruja, jne. Kunniahimoinen tavoite päästä testiajolle tällä viikolla vielä... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 6 (0 jäsentä and 6 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Horny Hod Dog, eli kiimainen Hodari | Mojoman | Maasturiprojektit | 19 | 08.12.2012 16:55 |
XJ Cherokeen tukivarret | P-KR#1 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 14.08.2009 19:41 |
xj cherokeen räjäytyskuvat | TEE-5 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.04.2009 22:05 |
O: xj cherokeen osia | mardu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 07.08.2007 08:29 |
xj cherokeen korkeus | mardu | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 26.02.2007 01:45 |