![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
0 ET on aika sopiva, Killer-Wo:lla on nyt Comanchessa 9x17 vanteet 0 ET:llä.
__________________
www.classicjeepparts.com |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
No niin, tänään tuli matkahuollossa nuo 16x12 BL vanteet:
Pitihän se kaks kumia punnertaa päälle jotta saa taka-akselille kumit ja sirkkelit siirtää etuakselin tekoa varten eteen: Meni aika palloks ![]() Irokin alla olevan 'kiilalateksipossun' omistajakin eksyi kuvaan poseeraamaan ![]() Jos sitä sais vlopun aikana tuota etuakselia eteenpäin tässä... |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ehtihän sitä jotain pientä nyt illastakin puuhata eli pääsin etuakselin kimppuun.
Ekana ajattelin tehdä nuo jousipedit ja iskarin kiinnitykset. Siitä sitten alatukivarsien kiinnikkeiden kimppuun. Budjetti ei anna periks vaihtaa noita Bilsteinin iskareita normaalilla alapäällä oleviin joten Jeepin iskarinkiinnitys tuli kopioitua tuohon uuteenkin. Jos ei tunnu toimivan niin muutetaan sitten. Jousipedit tulee nyt 100x100x5 neliöpalkista + palkin päälle hodarin jousilautanen. Tuossa alustava kuskin puolen jousipeti: Pedit tulee nyt jousien suhteen akseliputken keskelle eikä etupuolelle kuten Jeepin akselissa on vakiona jotta tuo jousi tulee järkevämpään asentoon. Paikalla näkee sitten vieläkö iskarit passaa paikoilleen kun peti on liikkunut taaksepäin... Eli mittasin pinionin kulman ennen Jeepin akselin purkua ja nyt hodarin akseli on 'penkissä' samassa kulmassa kun teen kiinnikkeet alustavasti. Heftaan kaikki paikoilleen ja käytän alla, muutetaan sitten tarvittaessa ennen pysyvästi paikoilleen neulomista. Jos sitä sais huomenna kopioitua samanlaisen vänkärin puolelle, heftaisi ne kiinni ja alkas suunnitteleen niitä alatukivarsien kiinnikkeitä |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Se on sitten vihoviimienen hermonmenetys tuommoinen lateksipossu.. Kyllä kun meillä antaa Rotikoille tuon käsittelyyn niin alkaa semmoinen sian vinkuminen että oksat pois. Mutta koirista se on mukava
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Kauanko teillä on noi possut röhkiny? Meillä ei tunnu mikään kestävän
![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Horny Hod Dog, eli kiimainen Hodari | Mojoman | Maasturiprojektit | 19 | 08.12.2012 16:55 |
XJ Cherokeen tukivarret | P-KR#1 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 14.08.2009 19:41 |
xj cherokeen räjäytyskuvat | TEE-5 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.04.2009 22:05 |
O: xj cherokeen osia | mardu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 07.08.2007 08:29 |
xj cherokeen korkeus | mardu | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 26.02.2007 01:45 |