Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 24.03.2013, 12:22
Luoppis Luoppis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 17.01.10
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.154
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tekniikkamies Näytä viesti
Vaparin kanssa oma kokemus puoltas sellasta käsitystä, että äänenvaimennusominaisuuksiin panostettava turboa enemmän ellei halua pörinää.
Toi menee kyllä jota kuinkin toisin päin. Vaparidieselistä saa suoralla putkella pienellä suunnittelulla maailmanlopun äänet, turbokoneessa se fööni pilkkoo ne terävimmät pakoäänet pois ja jäljelle jää lähinnä ne matalimmat ja läpitunkevat murinat. Tietty turbon vihellys tulee helposti läpi, jos on vaan yks läpivirtaava pönttö välissä. Sit jos haluaa mahollisimman vähän ääntä ohjaamoon, pitää muistaa laittaa se ulostulo niin, ettei se jää auton alle kaikumaan.
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Lj:n takapenkki vyöt ja pakoputki Wille87 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 14 15.07.2011 07:50
Kylki pakoputki ja laillisuus pajerotdic Tekniikka & Jutustelu 26 25.04.2011 21:35
Nilsiän pörinät Korhos Make Tapahtumat 66 23.08.2010 08:54
Pultit, Rekisterikilpi ja Pakoputki Topi1982 Chit-Chat 3 04.04.2009 23:08
O: Peltopajeroon renkaat ja pakoputki KIM O/M/V Muut 3 24.08.2004 14:48


Sivu luotu: 00:05 (GMT +2).