Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 03.03.2013, 12:41
waffen waffen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.08.11
Sijainti: helsinki
Viestit: 170
Talking

Tarkoitus olisi pitää auto tieliikenne kelpoisena tuo punanenän "onelink" ei taida sitä olla Tätyy kyllä myöntää että olen aika nyyb näissä tukivarsi asioissa..Pysyisikö liikerata melkein samanlaisena jos nyt alimmaiseen tukivarren tukivarren siirtäisi sinne akselin eteen ja ylemmäs . Ylimmäiset tukivarret saman verran ylöspäin ja eteen päin .Tukivarsien etupään kiinnitys muuttuisi ainoistaan eteenpäin. Silloinkin taitaa muuttua tuo renkaiden liikkeen kaarevuus ulosjoustossa.. kyllä aika rakentamiseksi menee jos kaikki kiinnikkeet siirtää ja rakentaa vielä tilat että tukivarret pystyy liikkuun. Saattaa olla että rakennan ainoistaan sivummaisten tukivarsien korin kiinnikkeet vahvemmaksi samalla kun teen palkki helmat
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hilux akseliväli ja akseleiden siirtäminen eteenpäin -Jallu- Tekniikka & Jutustelu 11 14.08.2012 22:16
HDJ:n Tukivarsien puslat Jeeper Tekniikka & Jutustelu 7 20.10.2008 19:11
Huoltoauton siirtäminen suunnistuskisoissa pee Tekniikka & Jutustelu 14 07.10.2008 20:56
M: Tukivarsien kiinnityslaipat sakari65 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 11.01.2008 20:53
Tukivarsien pusla -asiaa imported_offroadjouni Tekniikka & Jutustelu 0 01.10.2003 07:16


Sivu luotu: 01:22 (GMT +2).