![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Jos ja kun se takaperän kitkalukko pitää hyvin, autoa on vaikee saada suttaamaan tasamaalla niin että joku rengas sutis nopeempaa ku muut.
Helpoin olis kokeilla nosturilla tai auto tunkattuna/kunnolla tuettuna akseleista ilmaan. Neliveto päälle ja pykälä silmään, kaikki renkaat pyörii, ota rauhallisesti mutta kunnolla pikkuhiljaa kiinni pyörivästä eturenkaasta, toisen eturenkaan pitäisi lähteä pyörimään tuplavauhtia. Jos siellä olisi lukko etuperässä, em. pysäytys olis mahdotonta. Tai sit -Captain-in tyylillä yrität vaan ajaa vinottain syvän ojan yli, ristikkäiset renkaat jää suttaamaan. Viimeksi muokannut -MaTTi- : 17.02.2013 11:36 Perustelu: meinaa jäädä näppäilyvirheitä kännyllä näplätessä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Gen 1 pajeroon gen 2 etutukivarret | henriseppa | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 27.07.2011 17:47 |
Ford Explorer 1995 | Timppis | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 26.11.2007 13:39 |
M: Ford Explorer | JakeHammer | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 13.08.2007 14:30 |
explorer ttuillee | leivos | Helpdesk | 14 | 03.09.2003 11:32 |
Lumigent Log Explorer | Lars | Software | 0 | 18.04.2002 04:56 |