Noista konttoreista. En ole oikein koskaan luottanut tuohon katsurin ruostenuijaan. Oma kun on kilon moska millä menee läpi varmasti jos on haperoa yhtään. Mm vetokoukku oli omassani niin hyvin kiinni vaikka oli juuri katsastettu, että kun otti lekalla koukun päähän kymmenisen kertaa olan takaa niin tippu koukku lattialle. Onneksi tuli testattua, kun on tuota hieman arvokkaampaa lihaa kyydis välillä. Ja just tää et muutosten tekeminen on välillä hieman hikistä hommaa. Laitoin intercoolerin ja oli teholaput keväältä. Ei kelvannu, tahto tuoreemmat. Sit soitti perään ja vaati yhteneväisyystodistukset rungon, jarrujen ja akseliston suhteen. Hommasin 44 sivua paperia mis oli tän aussimallin TB42E tiedot (173hp). No inssi oli ollut s-postilla yhteydessä autokeskukseen ja sielt oli vaan tuumattu kun oli yhteneväisyydestä kyselly: ''Kyllä on. T:autokeskus''. Eli itse tuli tehtyä turhaa työtä, mutta mitä pienistä. Ja nyt otteessa lukee jopa coolerin MITAT! Ja hauskuutta lisäsi se, että koneesta vuosi öljyä omasta mielestä häiritsevän paljon. Ei sanonut sanallakaan, mutta taisi arvata et korjaan asian. Tuli muutama voimasana sanottua kun huomasin vuodon asemalla

Ja tuosta jarrujen puoltamisesta. Omasta mielestäni jarrut puolsi reippaasti, mutta jarrudynon mukaan etuset ovat melkein samoissa

Kai se on sit vaan pään sisällä...