Minä kokeilisin seuraavasti:
-Uudet öljyt, vaikka ralliformulat, maksaa muutaman kympin, mutta jos haluaa säästää, niin vaikkapa jotkin halvemmat, ehkä jopa pesevät 15w40 dsl öljyt?
ja uusi suodatin!
tuleehan terveen näköistä kipinää?
-Kaasarit pöydälle, ja puhdistukseen! (siis tuotahan yritettiin uudella bensalla ja pumppu päällä käyntiin? siis enimmät paskat suodattimen ja kaasareiden välistä kaasareissa? ja kaasarit paikoilleen ja uusi bensan suodatin paikoilleen.
-tulpat pois, rattilukko irti tms tavalla auto käynti/ajokuntoon, ja sitten otetaan sytytysvirran sulake pois, ja startataan niin monta kertaa esim. 5 sekunnin startteja 5 sekunnin tauolla, että öljynpainevalo sammuu, ja ohc? koneen yläkerrassa näkyy tuoretta öljyä.
Kun alkaa haista bensa, niin myös bensapumpun sulake pois, jos öljyt eivät ensin ehtineet jakopäähän.
Lopuksi 2-4 5 sekunnin starttia ilman bensapumppua, uudet tulpat ja käyntiin (siis jo startatessa bensapumpulle sähköä)
ja sitten varaovaista ajoa ensimmäiset kymmenet kilometrit, ja uudet öljyt ja suodatin ja hanaa?
p.s onko alkuperäinen rs2000? oli muistaakseni eri, kuin granadan pienin kone? jos uniikki, niin hannattaa pikkasen miettiä, mutta jos taunuksen pata, niin hanaa vaaan....
|