Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arska
Volvon akselin kaventaminen heikentää entisestään jo muutenkin heikkoa pyöränlaakerointia ja olkatapin laakerointia, koska vanteen et lukua on muutettava kavennuksen verran negatiiviseen suuntaan, että renkaat sopii kääntymään. Mielestäni Volvolaisen kaventamisessa ei ole mitään järkeä.
|
onneks tuo on vain mielipide, joku fakta ois kiva tueks...
ja tuo Lallin juttu puomien ja trailerisiirtojen näppäryydestä kuvastaa hyvinkin sitä, että montaa kisaa ei lie kierretty... useamman tunnin jonoja ajoalueille on nähty aíemminkin, ja siihen nyt sitten lisäks hinaukset: "eiku ei me tänne jäädäkään mennään tuonne äkkiä täysillä kärry vipottaen" niin hohhoh...
säännöt muuttuu - sen mukaan mennään... hiukan kyllä tuli äkkiä, mutta nyt on helppo ymmärtää miks tiettyjen henkilöiden protokilpurit on pantu myyntiin tässä ihan lähiaikoina... melko mautonta sisäpiirin hyväkskäyttöä jos niin on