omasta kokemuksesta voin kertoo et, kun on vetäviltä OIKEESTI lähemmäks sen pari sataa diiseliheppaa ja antaa "kunnon hapetusta" niin ei tojotan vakio akselit (murroksina lonkkarin cromot) kestä yhtään mitään. en tiedä mikä kestää mut ei ainakaan j60/61 sarjan akselit.
Auto paino 1900-2500kg tavaroista riippuen ja renkaina kokeiltiin lähes kaikkia swamppereita kokoluokassa 35-39,5"
mm. lukko kiinni vedätystä hangessa jossa sula suo alla -> hampaat murikan pohjalla, kaks kertaa...
on etuvetareita rikottu tyhjäkäynnilläkin ja on ollu vielä neitsyt vetareita, eli ei ollu koskaan aikaisemmin ollu maastossa. Useita.................
jajajajaja... en jaksa ees kertoo.
en tiedä mut kadun sitä päätöstä et kerran rakensin auton j60/61 cruiserin akseleiden päälle...
nii ja kaikki tapahtu alle parin vuoden sisällä. On mulla ollu patrolleja enemmänkin ja missään ei oo llu yhtä paljon ongelmia akseleissa kuin tossa joka sami89:llä nykyään on. Vielä kun se vaihtaa pick uppiin jotku oikeesti jytkyt akselit nii hyvän auton siitä saa ja en väitä et patrollin omat akselit kestäs paljookaan sen paremmin kuin tojotalaiset.
ja kaikki tämä kohtuullisessa kaljapöhnässä avautumista.