Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 19.05.2012, 19:20
Mise Mise ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 11.10.04
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 145
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hailux Näytä viesti
kertokaapas miten sen holkin saapi ilman lämmitystä?? mulla kävi silleen et ekaan en lämmittäny tarpeeksi niin oli melko kova homma saaha paikoilleen,piti rässätä ja silläkin piti pumppailla reilusti,toiseen sitte lämmitin ihan kunnolla niin oli paljon helpompi..taisi kuitenkin olla 1mm luokkaa se mittaero holkilla ja akselilla..
No sitten oli kyllä väärä holkki. Eiköhän se mittaero ole luokkaa 0.05 mm, joka tapauksessa alle 0.1 mm. Muutama on tullut vaihdettua. Millin halkaisijaero vaatisi (teoriassa) lämmityksen vähän yli 2000 asteeseen ja silloin se holkki on jo lätäkkönä lattialla.

Se holkkihan on stefan vastinpintana joten olisi hyvä jos sitä ei hehkuttaisi pehmeäksi, koska kestoikä putoaa murto-osaan. Stefan huuli syö äkkiä uran pehmeään holkkiin. Joku 200 astetta uunissa on hyvä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
patroll takapyörän laakeri petrool Tekniikka & Jutustelu 9 02.10.2009 11:00
PATROL takapyörän laakeri HELLE Tekniikka & Jutustelu 0 14.01.2008 22:24
Isuzun takapyörän laakeri???? las-c Tekniikka & Jutustelu 2 17.10.2006 17:59
pajeron takapyörän laakeri Tekniikka & Jutustelu 2 21.08.2005 19:35
Takapyörän laakeri ? conv87 Vuosimallit 1984-1996 9 07.04.2004 11:17


Sivu luotu: 19:37 (GMT +2).