![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#16
|
||||
|
||||
|
On se. Mersuissa niissä erinäisissä 280 - 350 CDI malleissa.
Huollossa ei vielä ainakaan muuta kallista ole tullut vastaan, kuin iso öljytilavuus. Remppailu voikin sitten olla, jos tarvitsee. Sillä vaan, kun nuo ehdottamani Jeepit täytti muut paitsi sen suoran kutosen vaatimukset.
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan Maastoauto | Lanzari | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 29.01.2012 11:42 |
| Ostetaan Maastoauto | Po18 | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 11.06.2011 16:03 |
| Ostetaan Maastoauto | JariKoo | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 30.10.2008 14:33 |
| Maastoauto? | Metsässä | Chit-Chat | 48 | 06.02.2006 21:36 |
| O: maastoauto | wallu | O/M/V Muut | 1 | 09.02.2005 13:34 |