![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ja tuossa automaatissa 1:n on muistaakseni 4,25:1, kun esim letukan th-350/400 1:nen on n. 2,5 ![]() Ja ainakin Siekkinen tietää miten tuon MB automaatin saa kestämään. Kyllä tuo lämpömittari on ehdoton, ja tuo öljyn isojäähdytin myös. Ja tuo laatikon kestävyys: jos välillä "horii" ilmoja, niin se tarkoittaa että pakka pääsee välillä luistamaan, ja se tappaa laatikon! Toinen huono homma on liian pitkät välitykset, siis joutuu kokoajan luistattamaan turbiiniä, ja väännöt käytössä. Onkohan noissa protoluokan offipeleissä ns. kuivasumppu automaatissa, tuntuu aika uskomattomalta että "vakio" laatikko toimii yli 45 asteen kulmissa joka suuntaan ![]() vai mikä on "salaisuus", onko julkista tietoa? Onko kellään öljynpainemittaria automaatissa? Siis jos moottorista tulee 50 kw tehoa, ja laatikko luistaa niin paljon, että kardaanit ei pyöri, niin tuo 50kw muuttuu lämmöksi pakassa, jonka sisähalkaisija on noin 10 cm, ulkohalkaisija 14cm ja paksuus noin 2-3 cm, ja painaa alta kilon, niin montako sekunttia menee että pakka "palaa" ![]() -> siis kun laatikko pysyy alta 100c, ja ei saa ilmoja pumppuun, niin kestää kivasti. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
automaatti vai manuaali? | Lenni | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 25.04.2009 09:51 |
automaatti vs manuaali | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 01.02.2008 19:19 | |
BJ40 manuaali => automaatti | Joukka | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 24.09.2006 18:04 |
automaatti ja manuaali | KG | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 28.01.2006 09:56 |
manuaali vastaan automaatti. | G280E | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 27.09.2003 18:11 |