Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #13  
Vanha 14.02.2012, 23:50
Pauli:n Avatar
Pauli Pauli ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 06.02.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 5.091
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ImacInnes Näytä viesti

Puoliksi kulunut Boggeri painoi 37kg / kpl ja uusi Irokki 34 kg/ kpl.
Itse halusin Irokit joissa on pehmeämpi runko ja näin alhaisilla paineilla pitoa kiipeilyissä huomattavasti enemmän kuin Boggereilla.
Toivon että Irokeilla säilyy dana 44 vakio vetarit pidempää ehjinä kun ovat kevyemmät eikä tarvitsisi niin isolla vauhdilla ajaa nousuihin paremman pidon takia.
On se pienestä kiinni, jos 3kg/rengas tossa sun tonnikeijussa on ratkaiseva tekijä.

Ja mitä siihen vetareiden kestävyyteen tulee, niin vääntö/pito niitä vetareita enemmän rassaa kuin renkaan pyörintänopeus tai koko auton nopeus.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään / Vaihdetaan Bogger 16x35x15" VAIHTO---> 37" Bogger Arska-tehtaalta O/M/V Renkaat ja vanteet 10 23.01.2011 19:01
iroc vs bogger Lalli bj40 Tekniikka & Jutustelu 10 16.09.2010 11:09
Myyty 7x16" ET 10 aluvanteet BJ ym + "boGGer" kopiot pee O/M/V Renkaat ja vanteet 4 07.08.2009 23:04
Ostetaan 36" TSL / IROC:it jukkatelen O/M/V Renkaat ja vanteet 2 14.06.2009 21:10
Ostetaan iroc 39,5 16" MOGGI O/M/V Renkaat ja vanteet 0 18.06.2008 22:42


Sivu luotu: 02:52 (GMT +2).