![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
IROK, BOGGER!JEgoNEERissä oli 37" Boggerit ja nyt on tuliteriä 37" Irokkeja 5 kpl. Puoliksi kulunut Boggeri painoi 37kg / kpl ja uusi Irokki 34 kg/ kpl. Itse halusin Irokit joissa on pehmeämpi runko ja näin alhaisilla paineilla pitoa kiipeilyissä huomattavasti enemmän kuin Boggereilla. Boggerissa kun oli painetta mittarin mukaan 0.0 niin eivät juuri JEgoneerin alla litistyneet. Toivon että Irokeilla säilyy dana 44 vakio vetarit pidempää ehjinä kun ovat kevyemmät eikä tarvitsisi niin isolla vauhdilla ajaa nousuihin paremman pidon takia. Vaan aika näyttää kun ei jakoloota ole vielä kunnossa jotta pääsisi Irokkeja koittamaan. Tässä Irokit juuri alle laitettuina. paineita taisi olla 2.0. Tässä vanhoilla Boggerilla. Paineita alle 1.0. t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ Viimeksi muokannut ImacInnes : 14.02.2012 23:09 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Kantsii ehkä tarkistaa toi mittari tai hommata suoraan joku tarkempi. Kyllä pokkerikin menee vannetta myöten kasaan jos painetta ei ole.
|
|
#3
|
||||
|
||||
IROK, BOGGER!Lainaus:
Laitoin Irokit tarkotuksella taakse väärin päin jotta voin noudattaa huoltokirjan ohjetta renkaiden kierättämisestä. ![]() Eli kuvittelen näin renkaiden kuluvan hitaammin ja pitävän kauemmin kun jaksaa vaihtaa niiden paikkaa vuosihuollon yhteydessä. Hirvee hinku olisi kyllä päästä Irokkeja koittamaan, tarvii taas huomenna koittaa muistaa soittaa jakolaatikosta Porvoon suuntaan. t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ Viimeksi muokannut ImacInnes : 14.02.2012 23:34 |
|
#4
|
||||
|
||||
|
koita ismo saada se jegoneeri kuntoon seuraaville ajopäiville niin voidaan testata, paikassa jossa muista tekijöistä ei ole niin paljon etua, hakkaako irokki boggerin sata-nolla lumihangessa, itse en tuohon usko niin ois kiva kokeilla, väitän myös että jokseenkin tukkeutunutkin boggeri toimii savispoorissa sivunappuloidensa ansiosta paremmin kuin avoin irokki , ei ole irokista kokemusta, mutta vakio hoojiista tuli aivan eri kulkija kun uuden pinnalla olevat tsl:t vaihtui uusiin boggereihin ja 2h ei todellakaan jaksanut putsata minkäänlaista kuviota. suohiippailua jonkin verran harrastaneena tiedän, että suolla ei suditella, mutta jos pinta antaa periksi heikkouttaan niin enpä ole muiden renkaiden nähnyt nousevan siiihen uran reunalle niin hyvin kuin boggerin tai suo ojien ylitysten sujuvan yhtä jouhevasti.
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Ja mitä siihen vetareiden kestävyyteen tulee, niin vääntö/pito niitä vetareita enemmän rassaa kuin renkaan pyörintänopeus tai koko auton nopeus. |
|
#6
|
||||
|
||||
IROK, BOGGER!Lainaus:
Minä taas ajattelen näin jotta jos ei päästä pidolla niin tarvii ottaa vauhtia ja siinähän peli helposti hypähtää ja veto päällä kun tullaaan takaisin tantereeseen niin tuloksena voi olla vetari murskaa. t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään / Vaihdetaan Bogger 16x35x15" VAIHTO---> 37" Bogger | Arska-tehtaalta | O/M/V Renkaat ja vanteet | 10 | 23.01.2011 19:01 |
| iroc vs bogger | Lalli bj40 | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 16.09.2010 11:09 |
| Myyty 7x16" ET 10 aluvanteet BJ ym + "boGGer" kopiot | pee | O/M/V Renkaat ja vanteet | 4 | 07.08.2009 23:04 |
| Ostetaan 36" TSL / IROC:it | jukkatelen | O/M/V Renkaat ja vanteet | 2 | 14.06.2009 21:10 |
| Ostetaan iroc 39,5 16" | MOGGI | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 18.06.2008 22:42 |