Kummit tuli ja sain vihdoin alle. Melkoinen säätö oli lokareiden ja levikkeiden kanssa ja tulee vielä olemaan. Ensin tarttee nähdä miten renkaat mahtuu pyörimään, niin pääsee "säätämään". Edessä on jouston rajoitusta kahden jääkiekon verran. Nopean mittauksen perusteella näyttäisi ettei niitä tarttekaan, mutta onpahan varalla estämään vahinkoja; katsotaan nyt.
Kumeja odotellessa tuli viriteltyä takaluukkuun lisäpakkivalo "relelogiikalla". Toimii OFFin lisäksi joko koko ajan ON-asennossa tai tarvittaessa vaihdekepin R-asennossa. Kokeillaan nyt ensin yhdellä halogeenillä, kun on semmonen joskus varaston perälle tiensä löytänyt.
Itse "RRRrouheet" renkaat näyttää sitten tältä. Edessä juuri ja juuri levikkeiden sisäpuolella ja takana reilusti yli. Tarttee laitella TJ:n levikkeet myös taakse, vaikka niiden laitto edellyttää lisää modauksia (takapuskurin päät lyhyeksi ja quarter-panelin "cut-and-fold" -operaatio). Onhan tuo hieman muuttunut ostohetken kuosista. Alupyörät kumeineen laitettiin kiertoon eilen, joten nyt loppui tämän Jeepin katuauto-status. Käyttämätön orkkis varapyörä vaihtui käytettyyn 31" Siroccoon ja kelpaa siis 31" Saharoiden kanssa niin leimalle kuin myös 33" Kaimanien kaveriksi maastoon.