![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Miltä näyttää uusilla renkailla? Joko takalevikkeet on paikallaan?
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Noh....joko niitä renkaita on ruuvattu Jeepin alle. Onko jo ajettukki?
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kovasti pitää työ- ym. kiirettä, joten hitaasti etenee. Eilen sain takafillarit alle ja aika ärjyltä näyttää! Ajamaan ja kuvaamaan pitäs päästä huomenna, jos ei tule mitään ylläreitä.
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Kummit tuli ja sain vihdoin alle. Melkoinen säätö oli lokareiden ja levikkeiden kanssa ja tulee vielä olemaan. Ensin tarttee nähdä miten renkaat mahtuu pyörimään, niin pääsee "säätämään". Edessä on jouston rajoitusta kahden jääkiekon verran. Nopean mittauksen perusteella näyttäisi ettei niitä tarttekaan, mutta onpahan varalla estämään vahinkoja; katsotaan nyt.
Kumeja odotellessa tuli viriteltyä takaluukkuun lisäpakkivalo "relelogiikalla". Toimii OFFin lisäksi joko koko ajan ON-asennossa tai tarvittaessa vaihdekepin R-asennossa. Kokeillaan nyt ensin yhdellä halogeenillä, kun on semmonen joskus varaston perälle tiensä löytänyt. Itse "RRRrouheet" renkaat näyttää sitten tältä. Edessä juuri ja juuri levikkeiden sisäpuolella ja takana reilusti yli. Tarttee laitella TJ:n levikkeet myös taakse, vaikka niiden laitto edellyttää lisää modauksia (takapuskurin päät lyhyeksi ja quarter-panelin "cut-and-fold" -operaatio). Onhan tuo hieman muuttunut ostohetken kuosista. Alupyörät kumeineen laitettiin kiertoon eilen, joten nyt loppui tämän Jeepin katuauto-status. Käyttämätön orkkis varapyörä vaihtui käytettyyn 31" Siroccoon ja kelpaa siis 31" Saharoiden kanssa niin leimalle kuin myös 33" Kaimanien kaveriksi maastoon.
__________________
Raha ja romut rauhottaa. Viimeksi muokannut WinChester : 11.11.2011 23:25 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Oisit vain hitsannu net bead lockit nuihin vanteisiin niinko oli puhe, on se vaan mahottoman paljon mukavampi ajella alle puolen kilon paineilla maastossa ja ne levittääkin paremmin noita kumeja
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Ja nää Kamanithan on samasta numeroinnista huolimatta tuumaa pienemmät (halkaisijaa ja leveyttä) todellisilta mitoiltaan kuin sulla, joten tarve bedlokeille ei ole yhtä suuri, varsinkin kun en ole ajamassa kisoja tms. Nää sopii koteloihin suht mukavasti (vaikka täyttä on kuten kuvista näkyy) ja varsinkin kääntyy nyt hyvin, kun vanteet levittää ja korotusta on maksimit. Käännönrajoittimia sai laittaa monta milliä sisään verrattuna Saharoihin, joissa on vakiovanteet. Käännön ja joustonrajoitusta on vähempi kuin sulla! ![]()
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Jeep Cherokee ltd 4.0 -91 | Traveler | O/M/V Ajoneuvot | 10 | 10.06.2009 23:18 |
Myydään jeep cherokee | kaiffari | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 14.04.2009 21:41 |
Jeep Cherokee 4.0?? | mattijun | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.12.2008 16:33 |
Jeep Cherokee Xj vm.-89 | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 29.06.2006 19:48 | |
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 |