Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #22  
Vanha 02.10.2011, 23:26
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

[QUOTE=Daniel;786495]Ihan kalavaakaa ja vipuvarisimetodia tässä ollaan hyödynnetty. Tuo esikiristyksen säätö on oikeesti aika tarkka. Ei monesta satkusta ole kiinni. Ongelmana oli kuitekin nuo shimmit jotka oli standardi shimmejä kapeampia eikä niitä oikein löytynyt mistään. Toinen ongelma oli se, etten oikein uskonut, että se esijännitys on niin vähän. Oikealla esijännityksellä sisempi pinjonin lakkeri jää melko löysälle. Rullat eivät aina edes pyöri mukana kun pinjonia pyörittää. Tämä on kuulemma ihan normaalia. Jos olisin ihan tuntumalla tuon tehnyt olisin varmasti vetänyt laakerit aivan liian kireälle.

Onko tosi, että niin löysällä, ettei edes laakerirullat pyöri?

Nuo esijännitykset yleensä niin suuria, että ei oikein hirveäis vetää niin tiukalle!

eihän vaan ole tullut laskettua väärin? jos noin löysällä, että lähes klonkkasee,
niin kuormituksessa laakerit aivan liian löysällä. (minun mielipide)
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Väriaine hammaskosketuksen säätöön! ahku Tekniikka & Jutustelu 28 02.05.2009 11:32
Välityksen muutoksen vaikutus? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 1 16.03.2009 09:35
Välityksen muutos? P.J.S. Tekniikka & Jutustelu 4 16.07.2007 12:50
O:LJ-70 jakol. välityksen.... Oskulennu O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 11.03.2007 23:25
Välityksen laskeminen Ex_inkkari Tekniikka & Jutustelu 5 30.08.2005 18:45


Sivu luotu: 03:12 (GMT +2).