Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pajerotdic
Noniin ekassa kuvassa tyhjäkäynnillä ja tokassa kaasu pohjassa. tommonen väli siihen jää. periaatteessa jos sit vaijeria hypyttäis pari pykälää kireemmälle niin sillon toi liikkuis lähemmäs tota rajotinta mutta se aiheuttais että tyhjä käynti olis tosi korkea jolloin pitäis syöttöjä ruvaa pois jolloin plusmiinus nolla tilanne.
Ja mainitaan vielä että poljin on tosiaan pohjassa/lattiassa kiinni
|
Vähän näyttäis siltä että ei tuon pidemmälle voikaan painua,että vaijerin suojakumi tulee vastaa. vivusto hieman erinlainen mutta en usko että johtuu siitä. Tuon verran painuu itsellä,piti käydä ihan tarkistamassa kun muistelin että painuisi pidemmällä. Painuuko tuo käsin tuohon rajoitin tappiin? Ja eikait sulla sentään aina ole tuo kaasuvaijerin lukitus auki?