Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 23.03.2011, 00:28
mikkoimp:n Avatar
mikkoimp mikkoimp ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 20.06.06
Sijainti: Meripori, Finland.
Viestit: 1.234
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vmt Näytä viesti
Noinhan se karkeastiottaen vapaastihengittävässä moottorissa on. Todellisuudessa 100%:n täytöstä ei sylintereihin ihan helpolla tule eikä varsinkaan koko kierrosalueella.
jep, ihan helpolla ei tuota 100% täytöstä saada, eikä varsinkaan näillä kulkineilla mitä täälllä palstalla liikkuu, mutta kyllä se vapariinkin on mahdollista saada hyvin imu- ja pakosarja pulssittamalla jopa yli 100% täytös vaikka se hullulta kuulostaakin!
pitää tällöin tietysti olla muutkin asiat kunnossa, nokat, kanavat oikein muotoillut, virtaavat venttiilit, seetit jne..
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Dieselmoottorin ilmamäärä? Mappe Tekniikka & Jutustelu 15 03.03.2010 22:02
Moottorin osia? RIPAX Tekniikka & Jutustelu 2 06.12.2009 21:34
Fj:n 3,9 ja hj-60:n moottorin paino? Jii-Jii Tekniikka & Jutustelu 2 13.08.2009 20:52
Lj moottorin laakerit Micco Tekniikka & Jutustelu 1 01.04.2008 07:37
O:LJ:n moottorin lohko Pasi66 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 14.06.2006 15:42


Sivu luotu: 01:54 (GMT +2).