Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja abc123
itellä ois sama homma ehkä edessä td25 moottoriin ja hain eilen isuzun 2.8koneen turbon mutta siinä on tuo vesikierto hommakin et mistähän tähän vois ton veden ottaa helpoiten tai tarviiko se sitä ollenkaan? yks seppä vaan puhu et saabin turbot aikonaan toimi ilmankin onkohan näissä sama? öljynpaineenhan saa ainakin sieltä suodattimenjalasta mutta jos se tulppa ei aukea niin mikä sitten ois järkevin paikka sille, paluunhan saa vaikka alipainepumpun paluuseen?kellään tietoo et käykö tuo isuzun pakosarjakin tuohon kun uhkaavasti saman näkönen?sitten vielä helpoin tapa irrottaa katkenneet pakosarjan pultit kun on jo valmiiks 3katkennut parimilliä kannentason alapuolelta?mikä lie ne katkonut voiko olla että se kun ei ollut haitaria ollenkaan pakoputkessa, siinä nyt näin alkuun kymmenen kysymystä.
|
Td:ssää siit imupuolen kyljellä olevia letkuja lainaten vaikka...
Ja ite koittasin siit propusta sen paineen ottaa, niin riittää ainakin ja mikäli ei lähde auki, niin sitten siit laturilta... Ja paluu alipainepumpun letkuun t-haaralla... Mikälimoottrori ei ole auki. tässä tapauksessa poraisin reijän öljypohjan yläosaan ja hitsaisin siihen paluuta varten putken pätkän...